wtorek, 30 czerwca 2015

We wrześniu u Dzielnych Niewiast

Wakacje co prawda dopiero się rozkręcają, ale ja już chciałabym zaprosić Was na powakacyjne spotkania Dzielnych Niewiast - 5 września do Krakowa i 19 września do Warszawy.

Program Krakowa jest już na stronie (tutaj), program Warszawy niebawem się tam pojawi. 5 września proponujemy warsztaty: pracy z emocjami 4 (prowadzi Ewa Fus-Kubacka), masażu 4 (Agnieszka Bogunia), florystyczne 4 (Monika Kudłacz), motywacyjne 1 (Krystyna Sobczyk) oraz  wizażu 1 (Joanna Tor-Gazda). Szczegółowa tematyka warsztatów, informacje o prowadzących oraz całodniowy program spotkania znajduje się pod linkiem - tutaj. Tam znajduje się także formularz zgłoszeniowy. Zapraszam serdecznie!







7 komentarzy:

  1. Jestem zapisana i już nie mogę się doczekać;) Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zobaczenia we wrześniu zatem;) Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Ja czekam na wizaż;) Zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym chciała na masaż, ale nie ma formularza :-( Kiedy się pojawi, Alu? Wcześniej spotkamy się na Ryniasie, jeśli szczęśliwie tam dotrę. :-) Polecam się modlitwie. Serdecznie pozdrawiam wszystkie DN! Beata :-) PS Czy Kasia z Krakowa już powiła swe piąte Maleństwo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na masaż są jeszcze miejsca;) Formularz już działa:
      http://cadr.redemptor.pl/dzielneniewiasty/event/dzielne-niewiasty-krakow/

      Usuń
    2. Zapisałam się. :-)

      Usuń
  4. Czy jakaś miłosierna Dzielna Niewiasta udaje się na Rynias własnym pojazdem i ma wolne miejsce? Jadę pierwszy raz i czułabym się raźniej...

    OdpowiedzUsuń