poniedziałek, 28 października 2013

NIE seksualzacji dzieci!

Otrzymałam wczoraj maila od Pani Magdaleny Kostrzewy o następującej treści:

"Szanowni Państwo, Europejska grupa Światowej Organizacji Zdrowia wydała niedawno dokument pt. "Standardy Edukacji Seksualnej w Europie”, który zaleca prowadzenie "edukacji” seksualnej dla dzieci i traktuje masturbację jako pożądane zachowanie każdego dziecka. Proponowana pseudoedukacja odziera dzieci z ich wrażliwości, godności i zabiera im radosne, naturalne dzieciństwo. Powiedzmy stanowcze NIE seksualizacji dzieci przez WHO. Wysyłajmy petycję do dr Margaret Chan - Dyrektora Światowej Organizacji Zdrowia, z prośbą o natychmiastowe wycofanie tego dokumentu. Wystarczy podpisać się klikając TUTAJ. Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami - Magdalena Korzekwa, Polish Campaigns Manager z Zespołem CitizenG". Czym jest CitizenGO wyjaśniam poniżej.


CitizenGO jest organizacją aktywnych obywateli, dla których ważna jest ochrona życia człowieka, rodziny oraz szeroko pojętej wolności. Aby dowiedzieć się więcej na nasz temat, kliknij TUTAJ Możesz też znaleźć nas na portalach Facebook lub Twitter.

O seksualizacji dzieci oraz problemach zwiazanych z gender wielokrotnie pisałam na blogu. Artykuły można znaleźć w zakładce bocznej: "Zagrożenia duchowe/Gender/In vitro/Aborcja".

_______________

Polecam tę intencję naszej środowej modlitwie.

3 komentarze:

  1. Sama nie ma własnych dzieci ale podpisałam. To forma mojego sprzeciwu wobec tego, co tak 'zacne' organizacje jak WHO oferują światu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez podpisałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłane. Ania A.
    Działajcie dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń