poniedziałek, 7 października 2013

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

W środę nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy. Zachęcam do wspólnego duchowego jednoczenia się przed ikoną Matki Bożej. Polecam modlitwie sprawy wszystkich kobiet, które przyjeżdżają na nasze spotkania do Krakowa i Wrocławia (najbliższe spotkanie 12.10. w Krakowie - szczegóły TUTAJ ). Proszę o modlitwę za ciągle rozwijające się dzieło DN, za osoby odpowiedzialne za jego prowadzenie, za naszego opiekuna o. Pawła Drobota CSsR. Polecam także modlitwie wszystkich Czytelników bloga.

Jeśli masz intencję, którą chcesz nam polecić do modlitwy, napisz.
Matko Boża Nieustającej Pomocy - módl się za nami.

14 komentarzy:

  1. Proszę o modlitwę w intencji kontroli z Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie, która będzie mieć miejsce od 16-21 października.

    OdpowiedzUsuń
  2. Matce Bożej i Waszej, naszej modlitwie polecam sprawę mojego doktoratu: osobę promotora, rozprawę, egzaminy... MZ

    OdpowiedzUsuń
  3. Powierzam Ci Maryjo - i Wam Dzielne Niewiasty - sprawę mojego zamążpójścia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamo nasza NIebieska lecz nasze zranienia, uzdalniaj do Miłości, do jej dawania i przyjmowania, prowadź w wypełnianiu woli Bożej, zawierzamy się Tobie , nasze rodziny i wszytkich, których Bóg stawia na naszej drodze

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko wspieraj Alę, O. Pawła, O.Piotra, organizatorki i wszystkie uczestniczki pąździernikowego spotkania DN MG

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Boża Nieustającej Pomocy, proszę Cię w intencji sobotniego spotkania DN w Krakowie, Proszę w intencji Alicji oraz wszystkich pozostałych Dzielnych
    ms

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziewczyny za tą modlitwę. Tak jakbyście czuły, że bardzo jej potrzebuję... Ja Was także mam w moich myślach i sercu... Niech Bóg błogosławi obficie!

      Usuń
  7. Proszę o modlitwę w intencji szczęśliwego przebiegu ciąży Anety, o zdrowie dla niej i jej dziecka i o głębokie nawrócenia w mojej rodzinie. Bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Boża Wstawiaj się za mną i moją rodziną, Uproś zdanie egzaminu i zdrowie dla synka

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko Boża Nieustającej Pomocy Tobie zawierzam siebie i całą rodzinę Proszę wypraszaj potrzebne łaski i pomóż w rozwiazaniu trudnych spraw.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boża prosze o łaskę zdrowia i dobrego męża, pomóż ukończyć zaczete studia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Maryjo czuwaj nad nami! Ucz wierności Jezusowi, ucz zaufania Bogu we wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Boża Nieustającej Pomocy dziękuje za łaski, które za Twoim wstawiennictwem otrzymałam. Proszę Cię przykryj mnie płaszczem Twojej opieki i miłości. Ucz mnie miłości, ucz mnie jak dawać i otrzymywać miłość! Oddaje Ci relację z Łukaszem. Oddaje Ci moją pracę, oddaje Ci relacje w pracy, oddaje Ci tę trudną relację, Maryjo proszę rozwiąż ten konflikt . Proszę o pracę dla Marty bliską jej sercu z życzliwymi ludźmi. Niech się wypełni wola Boga w moim życiu. Amen Amen. AM

    OdpowiedzUsuń
  13. Maryjo błagam... Ty wiesz... Wysłuchaj... Ubłagaj...

    OdpowiedzUsuń