piątek, 6 czerwca 2014

Przychodzisz Panie...

Przychodzisz Panie mimo drzwi zamkniętych
Jezu zmartwychwstały ze śladami męki
Ty jesteś z nami, poślij do nas Ducha
Panie nasz i Boże uzdrów nasze życie
(Do posłuchania TUTAJ)

Dziś pierwszy piątek miesiąca czerwca. Jutro noc zesłana Ducha Świętego. Pan jest blisko. Przychodzi, mimo drzwi zamkniętych, przychodzi i podnosi nas z naszych upadków, uzdrawia nasze obolałe rany, uczy nas przebaczać.

O Panie Jezu Zmartwychwstały, Miłości odwieczna, prosimy Ciebie poślij swego Ducha. Uzdrów nasze życie, zobacz ile jest w nas nędzy i smutku, ile gniewu i podziałów. Przyjdź i zabierz to wszytko od nas, uwolnij nasze serca. Wszechmogący, Przenajświętszy Boże wylewaj na nas swojego Ducha, wylewaj swoją miłość, która nas przemienia. Ty pragniesz byśmy byli szczęśliwi. Przyjdź do naszych rodzin, do naszych środowisk pracy, do naszej ojczyzny. Zabierz smutek, a daj radość. Zabierz rozpacz i zwątpienie, a daj nam nadzieję. Zabierz lęk, a daj wiarę w Ciebie Wszechmogący Panie. Jesteśmy Ciebie spragnieni, bardzo Cię potrzebujemy, przyjdź Duchu Święty.

Bądź błogosławiony Jezu, Ty który do końca nas umiłowałeś, który za nas oddałeś życie 
Bądź uwielbiony Panie nasz i Boże. Króluj nam.

Łączmy się wspólnie podczas nocy zesłania Ducha Świętego. We wszystkich miejscach świata, we wszystkich wspólnotach, w swojej samotności. Gdziekolwiek będziemy i w jakimkolwiek stanie się znajdziemy. Pan będzie blisko.
(fot.morguefile.com)

Jutro jest spotkanie Dzielnych Niewiast w Krakowie i Warszawie. Będziemy pamiętać w modlitwie o wszystkich Panie, które do tej pory brały udział w tych spotkaniach.



(źródło. youtube.com)

7 komentarzy:

  1. Duchu Święty oddaję Ci moje życie i moje serce przepełnione zniechęceniem. Oddaję Ci moją mamę, która bardzo cierpi. Przyjdź i uzdrów nas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do naszych rodzin, parafii, wspólnot, ojczyzny, świata - przyjdź Duchu Święty

    OdpowiedzUsuń
  3. "Pocieszyciel, Duch Święty, którego Ojciec pośle w moim imieniu, On was wszystkiego nauczy i przypomni wam wszystko, co Ja wam powiedziałem"
    J 13,26
    Przyjdź Duchu Święty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna ta pieśń. Piękna modlitwa. Duchu Święty działaj pośród nas. Maryjo Oblubienico Ducha Świętego módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjdź Duchu Święty uzdrów w nas to co chore ,stare , ulecz serca rany,przemieniaj nasze serca ,nasze życie , prostuj nasze drogi . Wlej w nasze serca radość , miłość , to czego nam potrzeba, obdarz odwagą aby żyć , żyć pełnią . Przemieniaj nas codziennie Duchu Święty. Przyjdź Duchu Święty !

    OdpowiedzUsuń
  6. Duchu Święty przyjdź i ulecz moje serce, ulecz moje rany, daj mi siłę stawić czoła tym przeciwnościom, które napotykam każdego dnia, daj mi odwagę sprzeciwienia się złu , które mnie otacza, daj mi radość cieszenia się tym co mam i tym co przeżyłam Ewa

    OdpowiedzUsuń