niedziela, 1 czerwca 2014

Dzień Dziecka

Z okazji Dnia Dziecka, wszystkim dzieciom składam serdeczne życzenia - pięknego i radosnego dzieciństwa, miłości i akceptacji od najbliższych, pewności, że jest ktoś, kto przytuli, gdy będzie potrzeba i otrze łzę, gdy będzie smutno.

Modlitwą obejmuję dzieci z domów dziecka, dzieci żyjące w rodzinach przepełnionych agresją i cierpieniem, dzieci niekochane.
Pamiętam także o małżeństwach, które mają problemy z poczęciem dziecka. I o kobietach niezamężnych, dla których brak męża i potomstwa jest ogromnym ciężarem.
Jezu, przytul, Jezu ukój ból, Jezu błogosław.

Pozdrawiam cieplutko i mocno ściskam Karolinkę, Emilkę i Julianka - ukochane dzieci mojej siostry.
I wszystkie nasze Dzielne Niewiasty - Junior.
(fot. commons.wikimedia.org)

4 komentarze:

  1. A ja jako dorosła kobieta zawsze bym chciała mieć serce Dziecka Bożego ukochanego przez Jezusa, by sercem dziecięcym, prostym, szczerym, czystym i niewinnym kochać Jezusa i być jak Jezus dobra dla innych ludzi. Niech różne trudne sprawy życia codziennego, różne konflikty i trudne relacje międzyludzkie nie zniszczą we mnie tego daru Łaski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, Alu :-) Na Ciebie zawsze można liczyć! :-) Ja też jestem dzieckiem Bożym, choć metryka wskazuje już na coś innego ;-) Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam i ściskam mocno wszystkie 67 dzieci ze szkoły katolickiej w Krakowie, z którymi miałam okazję spędzić ten ich dzień. Tak przy okazji: dawno się tak świetnie nie bawiłam:) Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za życzenia i pozdrowienia ciociu Alu.
    K.E.J.

    OdpowiedzUsuń