poniedziałek, 2 czerwca 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Najbliższa środowa nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy będzie wyjątkowa, ponieważ będzie odprawiana w wyjątkowym tygodniu - tygodniu poprzedzającym zesłanie Ducha Świętego.

Podczas nowenny modlimy się za dzieło Dzielnych Niewiast, za ojców opiekunów (Redemptorystów), za wszystkie uczestniczki naszych comiesięcznych spotkań DN, a także za czytelników bloga Dzielne Niewiasty. Zachęcam do przyłączenia się do tej potężnej modlitwy nowennowej. Przyjdź Duchu Święty, Duchu miłości i pokoju, Duchu Pocieszycielu. Obdarz ufnością i nadzieją tych, którzy wystawieni są na trudne doświadczenia życiowe, którzy wątpią, którym brakuje sił.
Maryjo, Oblubienico Ducha Świętego, módl się za nami.
(fot. christusrex.brzegdolny.pl)

19 komentarzy:

  1. Dziekuje Matko za zdrowe dziecko Bartka i Ani, prosze o szczesliwa podroz , o pomoc w problemach, o dar madrosci i dobrej nauki

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam mojego tatę, który ma dzisiaj urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja polecam modlitwie Dzielnych Niewiast oraz wstawiennictwu Maryi mojego tatę, który jest alkoholikiem oraz moją mamę, która nie potrafi wyrwać się spod jego wpływu i zacząć normalnie żyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Mamusiu! Bardzo proszę: o pokój na świecie, a szczególnie na Ukrainie i w Sudanie
    - za Tereskę i Rysia, Alinkę i Stanisława oraz inne małżeństwa
    przeżywające jubileusze sakramentu małżeństwa
    - o naszą otwartość na przyjęcie Ducha św. i Jego darów
    - o łaskę pojednania dla zwaśnionych
    - za śp. Krzysztofa i Leonarda oraz za dusze w czyśćcu cierpiące.
    - o łaskę udanej operacji, zręczne ręce chirurgów i prawidłową rekonwalescencję dla mnie.
    Dziękuję za Twój płaszcz opieki, Maryjo! Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Ci Maryjo moich bratanków Bartka i Kubę błogosław w każdym dniu ochraniaj w życiu , Malgorzata

    OdpowiedzUsuń
  6. Maryjo proszę o łaskę wiary dla Beaty niech ożyje jej serce i powróci do Ciebie .Polecam także Agnieszkę Twoją czcicielkę wspieraj ją w tym trudnym czasie , umacniaj, obdarz ogromną miłością .Malgorzata.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mateńko proszę o szczęśliwą podróż dla mojego syna, synowej i wnuczki Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Nieustającej Pomocy dziękuję Ci za wysłuchanie moich próśb i pomyślne rozpatrzenie sprawy, o którą prosiłam przed komisja lekarską. Dziękuję! E.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko Boża Nieustającej Pomocy Tobie zawierzam moje życie proszę wskazuj drogę, pomagaj w trudnych sprawach, proszę o dobrego męża o zdanie egzaminu i pomoc w pisaniu pracy licencjackiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boża Nieustającej Pomocy proszę miej w opiece Tomka, pomóż mu znaleźć prace bądź przewodniczką w drodze życia

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Boża proszę o nawrócenie dla Janiny

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę o pozytywny wynik egzaminu i rozmowy kwalifikacyjnej, które odbędą się w środę. Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę o modlitwę w intencji mojego zamążpójścia. Żeby Pan Bóg dał łaskę spotkania mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boża, proszę pokaż mi jak pełnić Wolę Twojego Syna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko nasza, proszę Cię o dobry poród i o opiekę nad moją córką w tym czasie. Dodaj mi sił i odwagi.
    Ania A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Maryjo proszę Cie o rozwiązanie trudnych spraw rodzinnych. Proszę o cud!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko Boża dziękuję za wysłuchiwanie moich próśb, Tobie się oddaję, proszę pociesz moje serce, uwolnij mnie od lęku o przyszłość i bliskich, poprowadź, osłoń. Zwróć swoje Miłosierne Oczy na moją rodzinę, tatę, na mnie grzeszną, wszystkich chorych i cierpiących szczególnie Wojtka,Benię, Dorotke, Bożenke, Ewę ,Martę, Maćka i ich bliskich. Proszę Cię Mamo abym dobrze odczytywała Boże Plany wobec mojego życia i spełniała Wolę Bożą. Proś Niepokalana Ducha Świętego za nami, za DN, Alicją, wszystkimi prowadzącymi warsztaty, o.Redemptorystami. Proszę o obfite owoce szczególnie najbliższego spotkania DN.
    Matko Nieustającej Pomocy polecam Ci wszystkich, którzy mnie o modlitwę prosili i ich prośby lub za których zobowiązałam się modlić, za wszystkich na mojej drodze życia.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  18. MAtko Boża, proszę Cię o rozeznanie mojego powołania co do stanu i dalszej drogi życiowej.
    Oddaję Ci wszystkie sprawy w mojej pracy, Maryjo Ty zarządzaj proszę i prowadź. Matko Boża wypraszaj Boże Błogosławieństwo w moim życiu i prowadzenie Boże we wszystkich sprawach, także materialnych, finansowych, remontach , budowach. Wszystko i Wszystkich w moim życiu Twojemu Niepokalanemu SErcu oddaję i powierzam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. Marta i Andrzej proszą Cię Maryjo o dar potomstwa, Kasia o pomoc w życiu i zdrowie, Bożenka o ratunek dla dzieci i rozwiązanie trudnych spraw w rodzinie, Marta prosi o trzeźwość męża i zdrowie, Ewa prosi o zdrowie, Teresa o Łaskę zdrowia dla Maćka, Gosia błaga o Twoją pomoc dla męża cierpiącego na nowotworową chorobę. Matko NIeustającej Pomocy uzdrów, ratuj i pociesz także chrześniaka Wojtka,jego rodzinę i mnie grzeszną w swej opiece miej i moją rodzinę.
    Ania

    OdpowiedzUsuń