poniedziałek, 23 czerwca 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

"10-letnia Wiktoria wczoraj uległa wypadkowi, trafiła do szpitala w stanie agonalnym, operacja trwała 5 godzin. Wiktoria wpadła na szkło i uszkodziła tętnice i całą strukturę obu rąk, niewiadomo czy uda się je odratować, za długo była niedotleniona, nie było pulsu, trzeba było zrobić przeszczep od dawcy, teraz dostaje morfinę. W imieniu mamy Agnieszki D. proszę o modlitwę" - tę intencję nadesłała Beatka D.-G. Jestem wstrząśnięta tą informacją i mocno przyłączam się do prośby o modlitwę za dziewczynkę, jej rodziców oraz zespół medyczny, który ma ją pod swoją opieką.

Podczas środowej nowenny pamiętajmy także Dzielnych Niewiastach, osobach odpowiedzialnych za to dzieło, wszystkich uczestniczkach comiesięcznych spotkań oraz o czytelnikach bloga.
(fot. christusrex.brzegdolny.pl)


19 komentarzy:

  1. Maryjo proszę Cie o rozwiązanie trudnych spraw rodzinnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko Najświętsza o czystość myśli proszę Cie. Matko Niepokalana módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Boża proszę miej w opiece Tomka, wspieraj go podczas egzaminu i pomóż w znalezieniu pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryjo, proszę o potrzebne łaski w mojej rodzinie.
    Polecam też wszystkich uzależnionych od alkoholu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Najświętsza proszę Cie za 10-letnia Wiktorie, o zdrowie dla niej. Wspieraj jej rodzinę i zespól medyczny! Proszę o cud!

    OdpowiedzUsuń
  6. Maryjo Najlepsza Matko proszę o uzdrowienie dla Wiktorii oraz dla Pauliny- mojej uczennicy.Wstawiaj się za nimi u Swego Syna, aby mogły powrócić do swoich rodzin. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Maryjo proszę dodaj mi sił w przezwyciężaniu wszystkich trudności, które napotykam w swoim życiu. Proszę Cię o opiekę dla ks. Pawła z mojej parafii, aby Bóg Mu błogosławił na nowej parafii.Proszę Cię też o łaskę nawrócenia dla ks. Jerzego, który porzucił Twojego Syna dla kobiety.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Boża dziękuję za wysłuchiwanie moich próśb

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko Boża jutro mam badania, oddaję to w Twoję ręce, moje choroby i zdrowie, lęk, podróż, lekarzy, mojego Tate , jego troski,choroby, strach. Maryjo Ty znasz moją sytuacje w pracy, pomóż mi proszę. Oddaję Ci ten brak stabilności, cały stres, problemy finansowe i wszelkie sprawy materialne, remonty, naprawy. Matko Nieustającej Pomocy proszę Cię o rozeznanie co do stanu i powołania, wypełnianie Woli Bożej
    AQ

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boża polecam Ci Bożenę i jej wszelkie trudności, zdrowie, Wojtka uwikłanego w alkoholizm, Małgosie a rodziną w żałobie, trudności i choroby Marty i Marka, Ewę, Martę i Andrzeja, Marcina, moich przyjaciół i wrogów
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko polecam Ci zmarłą w poniedziałek Jagodę, wyproś u swego Syna niebo dla Niej MG

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Boża Tobie zawierzam czas pisania pracy, wspieraj mnie, pomóż w rozwiązaniu trudnych spraw, a jeśli to zgodne z wola Twego Syna proszę bym spotkała tego kto będzie moim mężem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Maryjo, proszę Cię w intencji zmarłych z mojej rodziny i znajomych Janin i Janów, o Boże błogosławieństwo dla Danusiek, za Piotrów i Pawłów o Boże łaski i opiekę Maryi dla nich, o rozwiązanie trudnych sytuacji w relacjach międzyludzkich i powrót do sprawności dla mnie. Dzięki, że nieustannie nam pomagasz! :-) Beata

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boża, proszę prowadź, pomóż mi w sprawie sądowej, wspieraj nas każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko Boża, polecam Ci małą Wiktokę i jej rodzinę. Proszę również o dobry wypoczynek podczas zbilżających się wakacji dla wszystkich Dzielnych Niewiast oraz ich rodzin, Monika

    OdpowiedzUsuń
  16. Maryjo proszę Cię o łaskę nawrócenia i dobrej spowiedzi dla Piotra i Jacka. Proszę Cię też w intencji moich rodziców E.

    OdpowiedzUsuń
  17. Maryjo, chroń Grazynke, którą jest bardzo zagrożona duchowo. D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Maryjo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemów, które ciągle stają na mojej drodze. Pomóż mi w podjęciu decyzji co do najbliższej przyszłości. Naucz mnie błogosławić tym, którzy mnie skrzywdzili. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  19. Maryjo, proszę się za wszystkie osoby dotknięte syndromem DDA i DDD. O łaskę uzdrowienia zranień, o wewnetrzną siłę, o radość życia. Proszę też za ks. Grzegorza Poloka, autora programu "Rozwinąć skrzydła", który w swojej duszpasterskiej i naukowej pracy pochylił się nad tym problemem.

    OdpowiedzUsuń