poniedziałek, 30 marca 2015

Jeden dzień

Grupa Teatralna Misterium w dniach 17,18 i 19 kwietnia 2015r. wznawia spektakl pt. "Jeden dzień" w reżyserii Marcina Kobierskiego.

"W przedstawieniu wsiadamy do windy i podróżujemy po piętrach wysokiego biurowca. Winda wiezie nas od piętra do piętra. Poznajemy historie ludzi, którzy tu pracują, od pań sprzątających, po pracowników kancelarii prawnej. Wszystko rozgrywa się w ciągu jednego dnia, który okaże się dużym wyzwaniem nie tylko dla pracowników biurowca, ale również dla widzów".


Zachęcam do udziału w spektaklu. Nie tylko ze względy na walory duchowe i artystyczne dzieła, ale także ze względu na Agnieszkę, jedną z dzielnych niewiast, która w nim występuje. To Ona od jakiegoś czasu nakłaniała mnie, bym się wybrała na sztukę. Namowy okazały się skuteczne. Będę w Myślenicach w piątek 17 kwietnia o 19:00. Mam nadzieję, że się wybierzecie i że uda nam się spotkać.

A Tobie Agnieszko, ogromnie dziękuję za zaproszenie i mobilizację.

8 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest bardzo ciekawie :) każde piętro ma swoją "historię" Nikt nie pozostanie obojętny na wrażenia
      zapraszam serdecznie
      Emma z piętra nr 40 ;)

      Usuń
  2. Reżyser tego spektaklu jest niesamowity. Zwróciłam na Niego uwagę po pewnym artykule, w którym bardzo mnie zaskoczył http://www.krakow.oaza.pl/node/113
    Wierzący, otwarcie mówiący o Bogu, nie udający kogoś innego niż jest, zdystansowany do światowego blichtru. Bardzo wartościowy człowiek. Poszukując tamtego artykułu, żeby go tu zamieściłam trafiłam też na wywiad z nim:
    http://franciszkanska3.pl/Marcin-Kobierski-cz-I,m,7692
    Warto zaglądnąć przed udaniem się na sztukę;) As.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda "Sztuka" wg scenariusza i reżyserii Marcina Kobierskiego jest piękna, dotyka każdego mniej lub bardziej, jest prawdziwie natchniona Duchem Świętym :) M.K. to taki prawdziwy Boży Człowiek :) praca z nim to przyjemność i chwała Panu za to, że mam taką możliwość
      Agnieszka S.

      Usuń
  3. Zobaczcie też to
    https://www.youtube.com/watch?v=bnzbZQXW5PM
    "Dobry aktor to aktor, który potrafi się modlić":) - to cytat.
    Rozwinięcie w filmiku;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy któreś z dzielnych się wybierają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że wybiera się Gosia K. (ta, która na każde spotkanie DN przygotowuje smalczyk, pasty i sałatki;)

      Ja oczywiście też chcę być, ale nie wiem czy dotrę na czas, bo akurat w tym dniu mamy debatę o wejście do finału (czyli walczymy o tytuł mistrza w Tarnowskiej Lidze Debatanackiej). Tezę już mamy: "Z perspektywy Polaków Stalin był większym zbrodniarzem niż Hitler". Ciężki temat. Trzymajcie kciuki.

      Usuń
    2. Kochana Alicjo!! zdążysz na pewno i na przedstawienie i wcześniej wygrać debatę by wejść do finału mimo ciężkiego tematu ;) Kciuki będą trzymane i modlitwy też zanoszone do nieba :)

      A teraz tylko kilka słów, aby Ci podziękować na szybko (inaczej powstałby esej... :) za to jak pięknie zareklamowałaś "Jeden dzień" i moją skromną osobę.. (mam nadzieję, że mnie trema nie zje wiedząc, że na sali bedą "moje Dzielne NIewiasty" )
      Panu Bogu DZIĘKUJE, że natrafiłam kiedyś na bloga DN i Twoja osoba zainspirowała mnie do wzięcia udziału w spotkaniach, Dziękuję CI że jesteś!! I dziękuję Panu, że mogę poznawać coraz więcej Dzielnych, z którymi rozwijają się wciąż piękne znajomości i przyjaźnie :)
      Chwała PANU :)
      do zobaczenia moje Perły :)
      Agnieszka

      Usuń