środa, 29 stycznia 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Dzisiaj nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy, szczególna modlitwa Dzielnych Niewiast. Polecam Waszej modlitwie cały ruch DN, osoby odpowiedzialne za organizowanie comiesięcznych spotkań oraz wszystkie uczestniczki przyjeżdżające co miesiąc do Krakowa, Warszawy i Wrocławia (jest na liście mailingowej już ponad 300).

Modlę się, by Maryja miała Was w swojej nieustannej opiece. By wstawiała się we wszytkach potrzebach, pragnieniach i tęsknotach Waszych pięknych, wrażliwych, kobiecych serc. Szczególna modlitwą otaczam Gosię i Beatkę, które tak mocno dopomniały się o ten wpis.
Polecam się Waszym modlitwom i już teraz ogromnie za nie dziękuję.
Matko Boża Nieustającej Pomocy, módl się za nami.

27 komentarzy:

  1. Widzę, Alu, że sprawdzasz naszą spostrzegawczość:-) Dzis proszę Maryję w intencji Agatki w dniu jej urodzin o potrzebne łaski i opiekę Maryi dla niej i
    jej rodziny,
    za Marysię z okazji jej urodzin i imienin o Boże błogosławieństwo i
    światło wiary przekazane jej przez MB Gromniczną,
    za naród ukraiński o pokojowe rozwiązanie skomplikowanej sytuacji w ich
    ojczyźnie,
    o owocne rekolekcje zimowe RRN w całej Polsce oraz za Vianneyę, która w tę niedzielę będzie składała śluby wieczyste w zgromadzeniu MB Miłosierdzia w Krakowie, a także za wszystkie osoby konsekrowane o wytrwanie na drodze powołania do szczególnej służby Panu Bogu i bliźnim. Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o modlitwę, by poukładały się wszystkie moje osobiste sprawy, o spotkanie mężczyzny mojego życia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maryjo proszę o opiekę nad całą moją rodziną

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryjo, Moja Matko dziękuję Ci za pomoc !!! oddaję pod płaszcz Twojej opieki moje relacje w pracy i relację z Ł, oddaję Ci ból mojego serca, niech wypełni się wola Boga w moim życiu - pomagaj mi nieustannie. A

    OdpowiedzUsuń
  5. Maryjo dziś szczególnie proszę miej w opiece Marcina w trudnych dla niego chwilach. Proszę o uwolnienie od alkoholu dla Andrzeja,Marka,Jerzego i mojego brata i o wiarę i wytrwałość dla ich rodzin.Wstawiaj się proszę u Jezusa i wypraszaj potrzebne łaski dla s.Urszuli, Dawida,Ewy, Alicji,o.Pawła,Moniki i wszystkich DN. Naucz mnie MARYJO kochać Jezusa i wszystkich ludzi dla Niego. Dziękuję za wszystkie otrzymane łaski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Pięknej Miłości, dziękuję za Arka i polecam nas nadal Twojej opiece, MZ

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Boża Nieustającej Pomocy schowaj mnie pod płaszcz Twej opieki i pomóż zachować wewnętrzny pokój, opanowanie, cierpliwość, pogodę ducha, zwłaszcza w tych kwestiach mieszkaniowych, zawodowych i rodzinnych, które są trudne, by wszystkie te trudności pozytywnie się rozwiązały, Także pomóż uzdrowić relacje z najbliższymi osobami, udziel łaski zdrowia dla mojej mamy i dla nas wszystkich wzajemnej miłości, przebaczenia i wyrozumiałości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również z utęsknieniem czekałam na Nowennę. Maryjo, proszę o uwolnienie od pokus do bardzo ciężkiego grzechu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, ze może Wam brakować tego wpisu;) Czasem zastanawiałam się czy nie jestem zbyt natrętna z tym cotygodniowym przypominaniem o nowennie. Ale dziś moje wątpliwości zostały rozwiane. Dziękuję wam za tą wierność i wytrwałość na modlitwie. W poniedziałki będę oczywiście regularnie zamieszczać wpisy o nowennie. Chyba, ze wyjadę gdzieś odpocząć, gdzie nie będzie internetowego zasięgu...

      Usuń
    2. Nawet BARDZO brakowało tego wpisu! Potrzeba modlitwy jest ogromna. Dobrze, że dziewczyny są czujne. Ja też byłam zaskoczona ,że nie ma wpisu, ale nie miałam odwagi Cię zapytać.:) aga

      Usuń
  9. Maryjo proszę Cie w intencji Eli i jej Najbliższych! Przynieś proszę ulgę jej zbolałemu sercu.

    OdpowiedzUsuń
  10. jest Nowenna, jest nadzieja...
    Matko Nieustającej Pomocy, proszę dziś w intencji sobotniego spotkanie DN. Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia czy Tobie to aż nadzieję zgasiłam brakiem wpisu o nowennie;) No to nieźle;)

      Usuń
    2. Tak jakoś nieswojo się czułam, gdy w poniedziałek wieczorem nie było na blogu wpisu o Nowennie, a wczoraj byłam już mocno zaniepokojona. To świadczy, jak bardzo bylibyśmy bezradni w naszym życiu bez pomocy Maryji. Monika

      Usuń
  11. MARYJO PROSZĘ CIĘ O SZCZĘŚLIWĄ MIŁOŚĆ I O TO BYM UMIAŁA KOCHAĆ

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę w intencji śp. babci mojego męża, która zmarła w poniedziałek. Proszę też w intencji, w której odmawiam Nowennę Pompejańską

    OdpowiedzUsuń
  13. Maryjo, ja nic nie mogę, ale TY wszystko możesz, proszę czuwaj nad moim bratem Maciejem, szczególnie tej nocy, PROSZĘ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta prośba bardzo mocno dla mnie zabrzmiała. Przyłączam się do modlitwy za Macieja.

      Usuń
    2. Ala,bardzo dziękuję za modlitwę! To jest piękne, jak widzisz ilu ludzi łączy się na wspólnej modlitwie-to ogromna moc!
      "Modlitwy nie zmieniają świata, ale odmieniają ludzi, a ludzie zmieniają świat!
      Albert Schweitzer

      Usuń
    3. Wezwanie było naglące. Mam nadzieję, że z Maciejem wszytko dobrze...

      Usuń
    4. Nie jest źle, mam nadzieję,że będzie dobrze. Dziękuję serdecznie za modlitwę!

      Usuń
  14. Tak... bez tego wpisu o Nowennie była pusta, żal, rozczarowanie i samotność. Dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też się ucieszyłam z wpisu o Nowennie, wprawdzie wczoraj już bardzo późnym wieczorem otworzyłam komputer. Wcześniej obserwowałam blog z niedowierzaniem....;)
    Piękna sentencja o modlitwie A. Schweitzera, muszę ją sobie wziąć do serca. et

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak;) W poniedziałek miałam ciężki dzień. Zrobiłam wpis o spotkaniu DN w Krakowie i Warszawie i miałam zrobić nowennę. Ale zajęłam się czymś innym i zastał mnie wtorek. Pomyślałam, że skoro nowenna jest zawsze w poniedziałki to już nie będę kombinować i że ten tydzień będzie bez nowenny;)
      Ale Ewcia, przecież od wpisu ważniejsza jest modlitwa. I jeśli tylko Panie były na nowennie i się modliły, to nic się takiego nie stało;)

      Usuń
    2. Alu, oczywiście, że najważniejsza jest sama modlitwa. Chciałam po prostu napisać, że czytamy Twojego bloga:) I tak jestem pełna podziwu dla dyscypliny, z jakim go prowadzisz...... Pozdrawiam ciepło, pamiętam w modlitwie o sobotnim spotkaniu Dz.N. et

      Usuń
    3. Dzięki Ewciu. To, że czytacie jest bardzo, bardzo budujące;) A na sobotnie spotkanie może jednak uda Ci się przybyć?;)

      Usuń
    4. Nie uda mi się, Alu, już na pewno. Ale duchem będę z Wami;)

      Usuń