piątek, 31 stycznia 2014

Bóg uzdrawia w Eucharystii!

Od 7 do 9 lutego w Zakopanem (Dom Rekolekcyjny "Książówka") odbędą się rekolekcje pt. "Bóg uzdrawia w Eucharystii", które poprowadzi ks. Krzysztof Guzowski - teolog, prof. KUL, poeta, obdarzony charyzmatem słowa, człowiek głębokiej duchowości.

Temat rekolekcji niezwykle istotny. Często bierzemy udział w Eucharystii, przyjmujemy Komunię Św., adorujemy Najświętszy Sakrament, ale jednak nie zawsze zdajemy sobie sprawę, że jest to święta przestrzeń, w której Jezus realnie nas uzdrawia. Że swoją Miłością dotyka naszych serc, emocji, psychiki, ciał. Czy w to wierzymy? Te rekolekcje to czas odpowiedzi na to pytanie i czas dokonania osobistego aktu wiary:
"Tak, Panie wierzę, uzdrów mnie!".
Opis rekolekcji oraz program poniżej. Ja się już zapisałam;) Polecam ten czas Waszej modlitwie.



S. Faustyna zanotowała w Dzienniczku słowa Pana Jezusa: „Wiedz o tym, córko moja, kiedy przychodzę w Komunii św. do serca ludzkiego, mam ręce pełne łask wszelkich i pragnę je oddać duszy, ale dusze nawet nie zwracają uwagi na mnie, pozostawiają mnie samego, a zajmują się czymś innym. O, jak mi smutno, że dusze nie poznały miłości. Obchodzą się ze mną, jak z czymś martwym” (Dz 1385.

Bóg uzdrawia człowieka w każdej Eucharystii. 
Przychodzi przez sakrament pokuty i w Komunii św. 
Eucharystia przemienia człowieka. 
Bóg przez swe łaski uzdrawia duchowo, emocjonalnie, psychicznie i fizycznie. 
Wystarczy tylko otworzyć się przed Nim, powierzyć Mu swe życie i zaufać Jego Miłości.

Rekolekcje 07 – 09.02.2014 r. „Bóg uzdrawia w Eucharystii” 

Rekolekcje prowadzi Ks. Krzysztof Guzowski - teolog, prof. KUL, poeta, obdarzony charyzmatem słowa

NALEŻY ZABRAĆ ZE SOBĄ:
- Pismo św. Starego i Nowego Testamentu
- książeczka do nabożeństwa
- różaniec
- notatnik i przybory do pisania

Pokoje 2, 3, 4 –osobowe:
- miejsca w pokojach są przyznawane według kolejności zgłoszeń w recepcji w dniu przyjazdu
- koszt rekolekcji: 200,00 zł. (noclegi, posiłki, przerwa kawowa)


PLAN REKOLEKCJI**

07.02.2014 r., piątek:
- zakwaterowanie (godz. 13.00 – 18.00)
- 18.00     kolacja (refektarz)
- 19.00     powitanie uczestników rekolekcji i wprowadzenie do tematu (sala konferencyjna); wizyta w Apartamencie Papieskim    
- 20.00     Msza św. z nauką (Kaplica Papieska)
- 21.00     apel Maryjny i modlitwa indywidualna
- 22.00 – 6.00     cisza nocna

08.02.2014 r., sobota:
- 7.00      modlitwa poranna (kaplica)
- 8.00      śniadanie (refektarz)
- 8.30      konferencja (sala konferencyjna)
- 10.30 – 11.00      przerwa kawowa
- 11.00    konferencja (sala konferencyjna)
- 12.30    obiad (refektarz)
- 13.00    indywidualny czas wolny
- 16.00    spowiedź i adoracja Najświętszego Sakramentu (Kaplica Papieska)
- 18.00    kolacja (refektarz)
- 18.30    „pogodny wieczór”
- 20.00    Msza św. z modlitwą o uzdrowienie
- 22.00 – 6.00    cisza nocna

09.02.2014 r., niedziela:
- 8.00     śniadanie
- 8.30     konferencja (sala konferencyjna)
- 10.00   Msza św. (prowadzą uczestnicy rekolekcji) z ucałowaniem relikwii
               bł.  Jana Pawła II
- 12.00   konferencja (sala konferencyjna)
- 14.00   obiad (refektarz)
- wyjazd uczestników
** plan rekolekcji może ulec zmianie

2 komentarze:

  1. Będę pamiętać w modlitwie. Niech Bóg napełnia serca obfitymi owocami uzdrowienia. Chwała Panu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy któreś z Dzielnych wybierają się na te rekolekcje.
    Jeśli tak, życzę dobrego, błogosławionego czasu.

    Ja musiałam niestety zrezygnować z wyjazdu - moja mama trafiła dziś rano do szpitala.
    Proszę o modlitwę w Jej intencji.

    Ogromnie jest mi szkoda tych rekolekcji, ponieważ pokładałam w ten czas ogromne nadzieje i czekałam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń