poniedziałek, 13 stycznia 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Jak co poniedziałek przypominam o naszej środowej modlitwie nowennowej i gorąco do niej zachęcam.

Polecam modlitwie cały ruch Dzielnych Niewiast (TUTAJ), ojców Redemptorystów, którzy się opiekują poszczególnymi oddziałami DN, osoby odpowiedzialne za organizację spotkań oraz wszystkie uczestniczki spotkań. Polecam także intencje wszystkich Czytelników bloga Dzielne Niewiasty.
Matko Boża Nieustającej Pomocy, módl się za nami.

16 komentarzy:

  1. Maryjo, wstawiaj się za nami u Twojego Syna i proszę wypraszaj te łaski, których najbardziej potrzebujemy. Proszę o szczęśliwą operację dla s.Urszuli i potrzebne łaski dla lekarzy przeprowadzających tę operację.Proszę o uwolnienie od alkoholu dla Marka, Andrzeja, Jerzego i mojego brata i o wiarę i cierpliwość dla ich rodzin.Polecam również pod Twoją opiekę moich rodziców,tych z którymi pracuję, Alicję,o.Pawła, Dawida,wszystkie DN i tych wszystkich, których zraniłam w swoim życiu. DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE OTRZYMANE ŁASKI.
    Matko łaski Bożej módl się za nami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o dobre decyzje i prowadzenie Boże w życiu rodzinnym i zawodowym. O zdrowie dla mojej siostry Gosi. R.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maryjo, proszę Cie za Elę i jej najbliższych. Proszę wstawiaj się za nimi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wszelkie łaski. prowadź dalej Maryjo.
    KW

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Boża dzisiaj idę do lekarza i mam podjąć decyzję. Proszę Cię Cudowna Lekarko w chorobach o dar zdrowia dla mnie, Taty, Bernatki oraz wszystkich chorych i cierpiących w rodzinie, bliskich i znajomych. Ty znasz nasze problemy, trudności, leki, zgryzoty. Zaradź proszę.
    Dziękuję Ci Mamo
    Twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  6. proszę Cię Niepokalna Mateńko o poczebne łaski dla Marty i Andrzeja, szczególnie o dar potomstwa
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Boża Nieustającej Pomocy, dziękuję Ci za otrzymane łaski, za piękną uroczystość zaślubin Agaty i Maćka. Oddaję Ci trudną relację z moją Siostrą, proszę przemieniaj nasze serca i daj dar pojednania.
    Polecam Ci wszelkie sprawy w mojej Rodzinie, uzdrawiaj, prowadź nas do Swojego Syna.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Boża Nieustającej Pomocy proszę o pozytywne wyniki badań, na które czekam...
    Powierzam Ci siebie, proszę o dar zdrowia i pokój serca. Powierzam Ci także wszystkie te osoby, które prosiły mnie o modlitwę w ich intencjach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Maryjo, dziękuję za wszystkie otrzymane przez moją rodzinę łaski. Bądź proszę zawsze z nami.
    Ania A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Maryjo, zawierzam Ci ten rok 2014. I sprawę mojego powołania i zamążpójścia. Oddaję Ci wszystkie moje obawy, lęki, przeczucia.Niech będzie Bóg uwielbiony w moim życiu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Maryjo, proszę o rozwiązanie trudnych spraw rodzinnych. Dziękuję za opiekę nad nami i wszystkie małe, ale wielkie cuda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo proszę o modlitwę za moją mamę, która zmaga się z chorobą, oczekuje wizyty lekarskiej i wyznaczenie terminu operacji, by wszystko szczęśliwie się zakończyło, nie wystąpił żaden stan krytyczny ani komplikacje. Daj Boże zachować mamę przy życiu, udziel łaski zdrowia, i pozwól zobaczyć uśmiech na twarzy mamy gdy się spotkamy. Maryjo, prowadź do Jezusa, w Sercu Jezusa znaleźć uspokojenie i ukojenie, by On dotknął ran serca, w tych wszystkich sprawach zdaję się na Boga Ojca w postawie dziecięcej ufności.

    OdpowiedzUsuń
  13. O łaskę szacunku do rodziców i radość życia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boża Nieustającej Pomocy polecam Ci Igę, w 30.rocznicę wypadku, który spowodował jej trwałe inwalidztwo o dobrych, pomocnych ludzi i ulgę w cierpieniu dla niej.
    Za śp. Kazimierza Leśniewskiego w rocznicę śmierci.
    Za Gosię, która traci pracę o nowe zajęcie dla niej
    O łaskę rozeznania powołania dla poszukujących go i odwagę do jego realizacji
    O owocne spotkania DN we Wrocławiu i Warszawie

    OdpowiedzUsuń
  15. Maryjo, Matko Nieustającej Pomocy,
    proszę o zdrowie i siły,
    o dobre relacje w pracy,
    o dar uzdrowienia dla Basi i pani Ani.
    Dziękuję za Twoją opiekę, troskę i za to, że mnie rozumiesz i nade mną czuwasz.
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  16. Maryjo, polecam Ci te Dzielne za które obiecałam się modlić - za Alinę i Bernadetkę oraz Krystiana. Dopomóż rozwiązać wszelkie problemy i czule opiekuj się nimi, proszę!

    OdpowiedzUsuń