poniedziałek, 6 stycznia 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Drogie dzielne! Przypominam o zbliżającej się naszej stałej środowej modlitwie nowennowej. Zachecam i proszę o przyłączenie się do niej. Bardzo tej ochrony modlitewnej potrzebujemy. Dzieło się pięknie rozrasta, Duch Święty działa owocnie wśród nas, dzieje się coraz więcej dobra. Żeby to wszytko chronić, potrzebna jest modlitwa. Za dzieło Dzielnych Niewiast, ojca opiekuna Pawła Drobota CSsR, osoby odpowiedzialne za organizację spotkań, uczestniczki i czytelników bloga.

Matka Boża Nieustającej Pomocy jest Patronką Dzielnych Niewiast. Ruch ten powstał przy jej Sanktuarium w Krakowie na Podgórzu. Dlatego ta modlitwa jest nam szczególnie bliska.




17 komentarzy:

  1. Matce Bożej polecam sprawy naukowe moje i Arka oraz zbliżające się rekolekcje z o.Adamem Szustakiem w Besku, MZ

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko Boża dziękuję za obfitość Łąsk i proszę wypraszaj nam i naszym rodzinom uzdrowienie dusz i ciał, zranionych wspomnień i uczuć, prosimy o Miłość, zgodę, pokój, uczciwą , godną pracę , godziwe wynagrodzenie, osłaniaj od złego, prowadź, upraszaj nam Ducha Świętego, aby nasza wola była zgodna z Wolą Bożą
    Twoja czcicielka A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Nieustającej Pomocy, proszę w intencji Kuby o pomyślny przebieg operacji i szybki powrót do zdrowia. Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko Boża Nieustającej Pomocy dziękuję za Twoją opiekę nade mną i moimi Bliskimi w 2013 roku. Proszę o dalsze wstawiennictwo. Polecam też moją zmarłą Ciocię Bronię, której pogrzeb dziś się odbył. Proszę też o zdrowie dla ks. Darka Białkowskiego, który leży w szpitalu z niedowładem prawej połowy ciała. Polecam Twemu orędownictwu, Maryjo, także siostry, które 2 II złożą śluby wieczyste, a szczególnie siostrę M. Vianneyę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maryjo ja własnymi siłami niczego nie dokonam, ale Ty wszystko możesz, co jest wolą Twego syna i zawsze zwyciężasz. Proszę o szczęśliwą operację dla s.Urszuli i potrzebne łaski dla lekarzy przeprowadzających tę operację.Proszę o uwolnienie od alkoholu dla mojego brata i o wiarę i wytrwałość dla jego żony i dzieci.Polecam również pod Twoją opiekę moich rodziców,tych z którymi pracuję, Alicję,o.Pawła,wszystkie DN i tych wszystkich którzy prosili mnie o modlitwę i którym ja obiecałam modlitwę. DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE OTRZYMANE ŁASKI.

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Boża Nieustającej Pomocy, dziękuję za rekolekcje na zakończenie roku, w których doświadczyłam Bożej obecności i Twojego wstawiennictwa.
    Proszę Cię dziś w intencji Agaty i Macieja, którzy w sobotę biorą ślub. Obdarzaj cała moją Rodzinę potrzebnymi łaskami, miłością i przebaczeniem.
    Proszę Cię o dobrą pracę dla mnie i wypełnienie się Woli Bożej w moim życiu.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Nieustającej Pomocy, prowadź moje dzieci,wskazuj dobre rozwiazania,proszę o miłośc i zgodę w rodzinie,
    zawierzam Tobie Najlepsza Matko Dziecko które juz jest a fizycznie będzie za kilka miesięcy, mniej Je w swojej opiece,

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Nieustającej Pomocy bardzo proszę o uzdrowienie dla Alicji, która choruje na ciężkie zapalenie płuc, sepsę i właśnie wybudziła się ze śpiączki farmakologicznej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko Boża Nieustającej Pomocy dziękuję za Twą dotychczasową opiekę, proszę o łaskę zdrowia, dobrego męża, pomóż w znalezieniu dobrej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boża Tobie zawierzam trudne sprawy naszej rodziny, pomóż je szczęśliwie rozwiązać,miej w opiece rodziców wypraszaj potrzebne łaski. Tobie zawierzam ciocie Wandę pomóż jej powrócić do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Maryjo, proszę Cię miej w opiece Elę i jej najbliższych. Dziękuję za wszystkie łaski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Boża Nieustającej Pomocy, proszę Cie o rozwiązanie trudnych spraw rodzinnych. Wierze, ze Twoje wstawiennictwo pomoże szczęśliwie zakończyć wiele skomplikowanych spraw.

    OdpowiedzUsuń
  13. Maryjo dziękuje Ci za rok 2013, który był dla mnie dobrym rokiem. Za wszytko, co mi wyprosiłaś, co otrzymałam z ręki Twojej i Bożej. Polecam Ci wszystkie zakamarki mojego serca, umysłu, duszy i ciała. Prostuj to, co we mnie pogmatwane i rozwiązuj to, co dla mnie trudne. Polecam Ci wszystkie osoby samotne i cierpiące, bądź z nimi w tych tak trudnych dla nich chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Pięknej Miłości proszę Cię o szczęśliwe zamążpójście. Pokieruj naszymi krokami tak, byśmy się wreszcie spotkali.

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko Miłości proszę o pomyślność w czasie terapii pracy nad sobą, swoim życiem, pozwól mi przemieniać siebie, bez poszukiwania winy w innych. Aby to, co Bóg zamierzył w moim życiu dokonało się i było dla mnie drogowskazem i światłem gdzie jest moje miejsce w świecie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Maryjo miej mnie w opiece podczas jutrzejszej rozmowy. Bądź ze mną. Proszę o łaskę mądrości, opanowania, spokoju serca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Maryjo nasza Mamo Niepokalna ratuj Wojtka, przytul do swojego serca, wyproś łaskę nawrócenia i uzdrowienia, wytrwania w dobrym
    Twoja czcicielka A.

    OdpowiedzUsuń