poniedziałek, 20 stycznia 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

W środę nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy. Zachęcam do udziału w tej potężnej modlitwie. Polecam wszystkie intencje Dzielnych Niewiast, uczestniczki naszych comiesięcznych spotkań, ojców Redemptorystów, którzy opiekują się ruchem DN oraz Czytelników bloga.

"O Matko Nieustającej Pomocy. Z największą ufnością przychodzę dzisiaj przed Twój święty obraz, aby błagać o Twoją pomoc. Nie liczę na moje zasługi, ani na moje dobre uczynki, ale tylko na nieskończone zasługi Pana Jezusa i na Twoją niezrównaną miłość macierzyńską. Tyś patrzyła, o Matko, na rany Odkupiciela i na Krew Jego wylaną na krzyżu dla naszego zbawienia. Tenże Syn Twój umierając, dał nam Ciebie za Matkę. Czyż więc nie będziesz dla nas, jak głosi Twój słodki tytuł: Nieustającą Wspomożycielką? Ciebie więc, o Matko Nieustającej Pomocy, przez bolesną mękę i śmierć Twojego Boskiego Syna, przez niewypowiedziane cierpienia Twojego Serca, o Współodkupicielko, błagam najgoręcej, abyś uprosiła mi u Twego Syna tę łaskę, której tak bardzo pragnę i tak bardzo potrzebuję. (Chwila modlitwy w milczeniu) Ty wiesz, o Matko Przebłogosławiona, jak bardzo Jezus Odkupiciel nasz pragnie udzielać nam wszelkich owoców Odkupienia. Ty wiesz, że skarby te zostały złożone w Twoje ręce, abyś je nam rozdzielała. Wyjednaj mi przeto, o Najłaskawsza Matko u Serca Jezusowego tę łaskę, o którą w tej nowennie pokornie proszę, a ja z radością wychwalać będę Twoje miłosierdzie przez całą wieczność. Amen.

21 komentarzy:

  1. Maryjo, Matko Pięknej Miłości polecam Ci sprawę mojego zamążpójścia i wszystkie pragnienia z tym związane. Oczyszczaj z tego wszystkiego, co nie pochodzi od Boga. Kieruj moimi krokami, prowadź. Wyproś łaskę cierpliwości i pogody ducha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o uzdrowienie relacji i pomnożenie Miłości w rodzinie Rafała i Doroty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o siłę do wytrwania w podjętych decyzjach i o Boże skutki tych wyborów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryjo proszę o pomoc w zrozumieniu, że nie mogę zmienić mojego męża. Proszę pomóż mi żyć swoim życiem, daj mi siłę wytrwać w realizacji podjętych decyzji Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Maryjo proszę błogosław Angelice- dziewczynie, która zniszczyła nasze małżeństwo, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Maryjo, proszę o zdrowie dla moich rodziców. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Nieustającej Pomocy proszę o pomoc dla wszystkich potrzebujących Twego orędownictwa, za Bernadetkę i Krystiana oraz o łaskę zdrowia dla chorych i ulgę w cierpieniu.
    O wyzwolenie z uzależnionych, toksycznych relacji międzyludzkich i radość życia w Komunii w Panem Jezusem.
    O zmianę prawa w USA dotyczącą dzieci nienarodzonych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maryjo proszę o łaskę zdrowia dla mojej Mamy Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko Boża Nieustającej Pomocy, proszę Cię wciąż o łaskę zdrowia i zachowanie przy życiu mojej mamy, która czeka na operację, by przebiegło to szczęśliwie i bez komplikacji. Daj radość bycia razem,wdzięczności i miłości, docenienia tego daru jakim jest miłość serca matki. A dla siebie proszę Cię o pokój i rozwiązanie konfliktów w trudnych relacjach zawodowych i zachowanie wewnętrznej pogody ducha i pokoju w różnych sytuacjach życiowych zwłaszcza tych trudnych. Jezu prowadź i kieruj mymi krokami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Odkupiciela, z niewiast najsławniejsza, dziękuję za szczęśliwą operację s. Urszuli i proszę dla niej o dalszą opiekę. Dziś szczególnie Maryjo polecam pod Twą opiekę wszystkie dzielne Agnieszki, które świętują w tym tygodniu swoje imieniny, wypraszaj dla nich u Jezusa te łaski, których najbardziej potrzebują. Polecam również Alicję, o.Pawła, Monikę, Dawida i wszystkie DN. Proszę o uwolnienie od alkoholu dla Andrzeja,Marka,Jerzego i mojego brata.Matko Nieustającej Pomocy, opiekuj się sługami Twoimi !

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę o łaskę miłości

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Boża Nieustającej Pomocy dziękuję za uzdrowienie relacji i zrozumienie wzajemne między mną i moją Siostrą, dziękuję, że wspierasz nas i pomagasz nam na drodze naszego życia.
    Proszę wypraszaj nadal potrzebne dla nas łaski i przemieniaj nasze serca.
    Proszę miej w opiece swojej Justynę i wszystkich młodych, którzy odeszli od Pana Boga.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę o modlitwę o szczęśliwe rozwiązanie dla Ani Sz.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja Cię Matko Nieustającej Pomocy o dar małżeństwa, poczęcia i macierzyństwa. Tak wiele łask mi już wyprosiłaś, tak dużo od Ciebie otrzymałam, całe moje życie się zmieniło, gdy je do Ciebie przytuliłam. Wierzę bardzo głęboko, że otrzymam ten dar o który proszę, ze przyjdzie moje spełnienie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Maryjo, proszę Cie o wiarę, bym nie zwątpiła, ze Bóg może wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Maryjo, proszę Cie za Elę i jej najbliższych! Wspieraj ich i umacniaj!

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko, dziękuje za ten czas, prosze prowadz dalej, Tobie zawierzam wszystkie sprawy,

    OdpowiedzUsuń
  18. Mamo nasza proszę o potrzebne Łaski dla Bernadki i jej rodziny o zdrowie, a także za Ewę córkę Ani, Ty znasz ich problemy i rany, ratuj, weź w opiękę Kasię i jej rodzinę, wyproś Boże błogosławieństwo nawrócenie, zdrowie, także polecam Ci Marię i jej problemy oraz Andrzeja i Marte

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamo Nieustającej Pomocy dziękuję za otrzymane ŁAski, Tobie się oddaję, Tatę , całą rodzinę , krewnych, Wojtka i Grześka, Bożenkę oraz Martę i Marka, Elę, Mari, Bożenę, dzieci zagożone aborcją i wszystkich, których stawiasz na mojej drodze, DN. Cudowna Lekarko w chorobach wejrzyj na wszystko , co w nas chore na duszy i ciele, nasze wspomnienia , uczucia, obciążenia międzypokoleniowa, ratuj Matko, uzdrawiaj i prowadź, zaradź trudnościom, także finansowym. pomóż odczytać stan, powołanie i wypełnić Wolę Bożą, pociesz....
    A.

    OdpowiedzUsuń
  20. Maryjo Królowo Nieustającej Pomocy, TY widzisz jak boli mnie serce, jak rozrywane jest od środka przez Tą relację, błagam Cię pomóż mi, przeżyj ze mna ten ból, wstawiaj się za mną u Boga, bądź mi orędowniczką, niech się wypełni wola Boga w moim życiu, niech będzie wola Boga w tej relacji. Prosi Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Matko Boża Cudowna Lekarko naszych dusz i ciał, zranionych serc i uczuć prosze przytul nas do swojego Miłosiernego Serca, uzdrów, opiekuj się nami, prowadź, zachowaj od złego, upraszaj nam i naszym rodzinom Boże Błogosławieństwo, pomóż proszę w tym doświadczeniu jakiego doznaję
    Dziękuję Mamo
    A.

    OdpowiedzUsuń