sobota, 17 maja 2014

XIX Ogólnopolski Kongres Odnowy w Duchu Świętym

Od rana w Częstochowie trwa XIX Ogólnopolski Kongres Odnowy w Duchu Świętym 2014, który jest transmitowany na żywo poprzez stronę: www.odnowa.org. Muzycznie posługuje zespół "Mocni w Duchu".
 
W tym momencie trwa przerwa obiadowa, ale od 14:30 rozpoczyna się uwielbienie, po którym konferencję "Biada mi, gdybym nie głosił Ewangelii" wygłosi ks. Artur Sepioło. Po konferencji będzie czas na świadectwa. O 17:00 odbędzie się Eucharystia kończąca tegoroczny kongres.
Łącząc się duchowo z wszystkimi uczestnikami, polecam się modlitwie. 
Duchu Święty, przyjdź!

1 komentarz:

  1. program zmieniony ze wzgledu na obfite opady ja tam byłam i nie żałuję spedzonego w strudze deszczu czasu to był piekny i owocny czas zostałam ochrzczona Duchem Świetym prosto z nieba dziekuje Bogu za ten pełen radosci i owocny czas a konferencje były uderzajace w dobry czas CHWAŁA PANU wróciłam napełniona Duchem Swietym Ewa Cz

    OdpowiedzUsuń