poniedziałek, 19 maja 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

W najbliższą środę ponownie będziemy jednoczyć się przed ikoną Matki Bożej Nieustającej Pomocy w rożnych częściach Polski.

Polecam modlitwie dzieło Dzielnych Niewiast, ojców opiekunów, wszystkie uczestniczki comiesięcznych spotkań w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu oraz wszystkich czytelników bloga DN.
Modlimy się także za intencje pozostawione w komentarzach.
Matko Boża Nieustającej Pomocy, módl się za nami. 

(fot. christusrex.brzegdolny.pl)



23 komentarze:

  1. O dobrego męża.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę Maryjo, wybłagaj mi dary Ducha Świętego.
    Dar mądrości – by uznać, że Bóg jest miłością
    Dar rozumu – by rozumieć prawdy wiary
    Dar rady – by podejmować właściwe decyzje
    Dar męstwa – by bronić wartości
    Dar umiejętności – by dostrzegać Boga w świecie
    Dar pobożności – by doskonalić relacje z Bogiem i ludźmi
    Dar bojaźni Bożej – by być ufnym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę Cię Maryjo o pomoc w wyjściu z moich problemów finansowych. Przez wstawiennictwo św. Józefa proszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryjo, proszę o rozwiązanie trudnych spraw rodzinnych. Przynieś zgodę gdzie jej brak, przebaczenie gdzie jest żal i nadzieję wlej gdzie bezsens już od lat. Wierzę, że Ty otwierasz bramy, których nic nie jest wstanie otworzyć, wierzę, ze gdy Ty wchodzisz, wszystko zmienia się! Maryjo, Królowo Różańca Świętego proszę przeprowadź nas przez te trudne dni.....szczególnie przez najbliższe dni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Maryjo najlepsza Matko pomóż mi wyjść z ciemności przeszłości, rozjaśnij moją teraźniejszość i daj nadzieję na radosną przyszłość. Pomóż nam uleczyć rany przeszłości i uzdrowić relacje rodzinne, aby w końcu zaświeciło słońce nad naszym małżeństwem.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamusiu! Dziękuję za nadzieję, która, pomimo obiektywnych trudności, nieustannie mi towarzyszy. Zawierzam Ci temat leczenia moich rąk, lekarzy, którzy tym się zajmą i mojej dalszej pracy zawodowej. Modlę się też w intencji moich uczniów - tych, którzy w niedzielę przezywali rocznicę I Komunii św. i tych, którzy w tę sobotę pierwszy raz przyjmą Pana Jezusa do swego serca, aby zaprzyjaźnili się z Nim na zawsze. Proszę o pokój na Ukrainie i w Sudanie. Proszę o potrzebne łaski dla wszystkich solenizantek tego tygodnia tzn. Iwon, Joann i Paulin, a także za nasze kochane Mamy - oby Pan Jezus wynagrodził Im ich wielką miłość do nas. Za DN w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu.Beata

    OdpowiedzUsuń
  7. Maryjo, także proszę o rozwikłanie trudnych spraw rodzinnych, osobistych, rozwiąż skomplikowane sprawy mego życia i sumienia, daj wsłuchać się w ciszę swego serca i pomóż rozproszyć jego ciemności i trudnych emocji, daj postawić granice przed wywieraną presją, krytyką innych ludzi. Proszę Cię Maryjo, bym w końcu umiała odpowiedzieć na głos Łaski Bożej, bym potrafiła uczynić pożytek z niewykorzystanych darów i talentów. Maryjo, prowadź do Jezusa, spraw bym umiała powiedzieć swoje FIAT, by Jezus pokazał mi drogę mojego powołania. Jezu wskaż drogę którą mam kroczyć, daj wsłuchać się w Boże natchnienia, realizowane tu i teraz w codzienności, tam gdzie żyję, w tym środowisku w którym mieszkam wskaż jak prowadzić dobre chrześcijańskie życie, bym mogła zrealizować swoje powołanie którym mnie obdarzyłeś, by w końcu sercu zapanował pokój.

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam modlitwie ojca Pawła i wszystkich uczestników Ogólnopolskiej Szkoły Ewangelizatorów, która odbywa się obecnie w Krakowie. Duchu Święty przyjdź! Maryjo, Gwiazdo Nowej Ewangelizacji, prowadź nas.
    https://www.facebook.com/pages/Og%C3%B3lnopolska-Szko%C5%82a-Ewangelizator%C3%B3w/140671456106232?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  9. Maryjo prowadź jedynymi słusznymi ścieżkami. Pomagaj w dokonywaniu trudnych wyborów. Ucz nas, jak być blisko Syna Twego. Powierzam Ci moją rodzinę, krewnych, znajomych, DN i kapłanów.
    Ania A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Maryjo, polecam Twojej opiece ciężko chorą małą Majkę i jej rodziców oraz proszę o pomoc w rozwiązaniu wszystkich trudności związanych z jej leczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko moja, dziękuję za pomoc w trudnej sprawie, w dalszym ciągu polecam Tobie mój problem zdrowotny, tak bardzo nie chce iść na kolejna operację, dziękuję za prace dla córki, Proszę o błogosławieństwo i opiekę dla Synowej, szczęśliwy poród, opiekuj się Matko moim synem, Proszę o zgodę i zrozumienie w rodzinie,

    OdpowiedzUsuń
  12. Maryjo Tobie to wszystko oddaje ,prowadź nas w tej relacji, wskazuj drogę ...
    A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko Boża proszę miej w opiece Tomka, wspieraj go pomóż mu znaleźć pracę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boża Tobie zawierzam wszystkie sprawy, proszę o dobrego męża, o pomoc w rozwiązaniu trudnych spraw, prowadź nad Msteczko Kochana i wskazuj drogę

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko Boża Nieustającej Pomocy powierzam Ci najbliższy czas, moje badania, proszę aby wypadły dobrze, oddaję Ci moich Najbliższych, ich zdrowie i relacje rodzinne, wspieraj nas i prowadź do Twojego Syna. Ela

    OdpowiedzUsuń
  16. Maryjo, Matko Nieustającej Pomocy, proszę Cię o dobre zakończenie bardzo trudnej dla mnie sprawy. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  17. Maryjo Tobie powierzam całą moją rodzinę, bądź z nami w każdy czas, ratuj i wspieraj nas, Matko nie opuszczaj nas... Ewa

    OdpowiedzUsuń
  18. MAtko Boża Nieustającej Pomocy na Twoje ręce składam podziekowania i moje błągania. Prowadź i osłoń od zła całą moją rodzinę. Dzisiaj szczególnie polecam Ci chorych i cierpiących w mojej rodzinie, Wojtka i jego bliskich, proszę Cię Mamo, aby operacja Wojtka przebiegła szczęśliwie i jesli chce tak Twój Syn przyniosła zdrowie ciała i duszy, Nowe Boże Życie. Matko czuła Lekarko w chorobach oddaję CI wszystkie moje choroby, troski, zgryzoty, trudności i wszystko oraz Wszystkich, których stawiasz na mojej drodze. Matko Boża prowadź dzieło DN, każdą niewiastę, szczególnie Alicję. Wypraszaj Zgromadzeniu O.Redemtorystów liczne i święte powołania kapłańskie, także z mojej parafii.Proszę o dobre przygotowanie do spowiedzi generalnej i stałego dobrego spowiednika.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. Maryjo proszę o wstawiennictwo podczas mojej spowiedzi. Niech mnie ten sakrament umacnia i chroni.

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko Boża NIeustającej Pomocy w Twoje ręce składam prośbę Marty i Andrzeja o potomstwo, prośbę Bożeny w intencji syna o wyzwolenie z nałogu i ratunek dla jej rodziny, prośbę Marty o uzdrowienie i wyzwolenie z nałogu męża, prośbę Ani w pewnej intecji, prośbę Ewy o zdrowie.
    Mamo nasza w Twoje ręce składam wszystkie moje modlitwy, prośby, składam każdego, kto kiedykolwiek mnie o modlitwę prosił, za kogo się modlić zobowiązałam , tatę, moich przyjaciół i wrogów, pracodawców i współpracowników.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  21. MAtko Boża dziekuję Ci, że Wojtek przeżył operację, proszę ratuj go i wspomóz w tej chorobie i jego rodzinę, proszę Cię o te ŁAski przez wstawiennictwo Św. Ojca Pio, Św. Jana Pawła II Św. Rity i Św. Wojciecha. Maryjo Uzdrowienie chorych módl się za nami.
    Twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsza Mamo dziękuję za Twoją opiekę nad moją rodziną. Wypraszaj potrzebne łaski dla moich uczniów, dla Ks Piotra prowadzącego misje w parafii Przemienienia Pańskiego w Sulejówku. Otaczaj ich wszystkich swoim opiekuńczym płaszczem dobroci i miłości. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Maryjo, dziękuję Ci za Twoje wstawiennictwo i wysłuchanie naszych próśb.

    OdpowiedzUsuń