poniedziałek, 12 maja 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Są różne chwile w naszym życiu. Czasem takie, w których z powodu różnych trudnych doświadczeń nic nam się nie chce, nie mamy siły i motywacji do działania. I są takie, gdy dopada nas obojętność, niemoc, zniechęcenie. Ale zdarza się także, że serce przepełnia tak duża radość, że chciałoby się ją wypowiedzieć, wykrzyczeć, wyśpiewać.

Jest takie miejsce i taki czas, w którym to wszytko można złożyć w bezpieczne ręce -  środowa nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy. Już od ponad roku Dzielne Niewiasty gromadzą w każdą środę się przed Jej ikoną i modlą się we wszystkich powierzanych im intencjach -  za dzieło DN, za ojców opiekunów, za organizatorów comiesięcznych spotkań DN, za wszystkie uczestniczki tych spotkań oraz za czytelników bloga. Polecamy Maryi także intencje pozostawiane pod tym wpisem.
Matko Boża Nieustającej pomocy, módl się za nami.
fot. christusrex.brzegdolny.pl

17 komentarzy:

  1. Matko moja, proszę pomóż rozplątać to co ja zagmatwałam i nie wiem jak z tego wyjść, zawierzam Tobie te sprawę,
    Proszę o zdrowie i szybkie wyjście ze szpitala dla synowej,
    dziękuje za zmiany w życiu córki, zawierzam Tobie Jej przyszłość,

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o spokój duszy taty mojej koleżanki Justyny, który zmarł w sobotę.
    Wieczne odpoczywanie racz mu dać Panie, a światłość wiekuista niechaj mu świeci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o spokój duszy śp. Marka i Marcina roszę w intencjach ks. Krzysztofa, o dobrą spowiedź dla mojego meża

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko do Syna Swego nas prowadź! Wskaż drogę! Pomóż rozwiązać co wydaje się trudne i niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Boża Tobie zawierzam moja przyszłość, proszę o dobrego męża, ukończenie studiów,

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Boża Nieustającej Pomocy dziękuję za otrzymane łaski i Twoją matczyną opiekę, proszę pomóż rozwiązać trudne sprawy, Ty wszystko wiesz, Tobie zawierzam

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o szczęśliwe, dobre zamążpójście. Polecam mojego przyszłego męża Twojej opiece Maryjo. I siebie - bym była dobrą żoną. Boże bądź uwielbiony w naszej historii życia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najukochańsza Mamo proszę pomóż naszemu małżeństwu. Ty wiesz ile w nim cierpienia i łez. Dodaj mi sił, abym umiała przyjąć to co spotyka mnie ze strony męża, nawet to co nie jest dla mnie przyjemne. Naucz mnie kochać mojego męża takim, jaki jest. Prowadź mnie, ze mną bądź...Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko prowadź w tym momencie zmian zawodowych, w którym się znajdujemy. Proś z nami o ducha rady, abyśmy podjęli dobre decyzje związane z naszą przyszłością. Otaczaj opieką moją rodzinę i prowadź nas do Syna swego. Powierzam Ci Anetę, jej męża i córkę oraz moje rodzeństwo.
    Ania A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boża dziękuję za rekolekcje. W Twoje ręce oddaję owoce rekolekcji oraz wszystkich , których tam spotkałam. Proszę o Łaskę dobrej spowiedzi generalnej i właściwego kapłana. Pomóż Mi Matko dobrze się przygotować. W Twoją macierzyńską opiękę oddaję się, mojego tate i całą rodzinę,chrześniaków, DN, szczególnie Alicje J., ojców Redemptorystów i każdego, kogo Pan Bóg postawił na mojej drodze. Proszę Cie o dobre, rzetelne wykonywanie mojej pracy i obowiązków. W Twoje ręce wszystko, plany, marzenia, pragnienia. Oblubienico Ducha Świętego módl się za nami.
    Twoja czcicielka.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Boża Nieustającej Pomocy, proszę prowadź w trudnych chwilach, polecam Ci Karolinę, która jutro przyjmie Sakrament Bierzmowania, bądź przy niej, wypraszaj potrzebne łaski aby Duch Święty przemieniał jej serce i umocnił ją oraz jej Bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najukochańsza Mateńko proszę pomóż rozwiązać trudne problemy naszego małżeństwa, dodaj mi odwagi, abym umiała przebaczyć tym, którzy mnie skrzywdzili, abym umiała też przebaczyć sobie. Proszę pomóż mi , dodaj mi sił w przyjmowaniu tego co mnie spotyka każdego dnia.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko Boża dziękuję, Twojemu Niepokalanemu Sercu polecam Bożenkę jej rodzinę, Kasie, Justynę i Pawła, p.Jadzię, Martę i Andrzeja, p.Kruka i jego rodzinę, Ewę, Wojtka i Grześka, moich pracodawców oraz każdego kto mnie o modlitwe prosił , moją rodzinę oraz siebie Tobie oddaję
    Twoja czcicielka
    Twoja Czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko ! Powierzam Ci umierającą Jagodę i i jej rodzinę MG

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko Tobie oddaje to wszystko co w moim życiu trud i radość , proszę postaw na mej drodze człowieka z którym będę mogła założyć rodzinę, proszę cie opiekuj się Januszem .Amen.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko Boża Nieustającej Pomocy mam termin scyntygrafii. Oddaje to badanie w Twoje ręce jak również moje choroby, ich przyczyny i skutki. Oddaje Ci moje troski, trudności, pracę i odpoczynek. Twojej opiece polecam Tate i proszę o potrzebne Łaski dla niego
    A.

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko Boża polecam Ci mój wyjazd proszę prowadź mnie w tym czasie Twoimi ścieżkami naucz mnie kochać Boga , siebie , innych nawet tych , którzy są trudni .Proszę o potrzebne łaski na ten nadchodzący czas o odwagę w podejmowaniu decyzji , o wybór drogi życiowej o to abym żyła tu i teraz, proszę o łaskę przebaczenia dla mnie . Pomóż poukładać to co pokręcone w moim życiu , wyprostuj moje drogi . Polecam Ci Matko moich rodziców ,dziekuję za nich , chcę im przebaczyć to o co mam do nich żal i chcę to zostawić jako zamknięty rozdział. Proszę o potrzebne łaski dla Nich, polecam moich bratanków brata i bratową bądź z nimi błogosław im w życiu pomimo wszystko. Polecam Ci Mateczko moją siostrę proszę o nawrócenie dla niej ,błogosław jej w życiu,życzę jej wszystkiego najlepszego. Małorzata .

    OdpowiedzUsuń