czwartek, 1 maja 2014

Majówka 2014

Dziś rozpoczyna się długi majowy weekend. 
Życzę Wam pięknych chwil, pięknych wzruszeń, pięknych wrażeń.
I byście nie zapominały, że marzenia są po to, by się spełniały;)
Na ten czas dedykuję Wam:


Polecam modlitwie trzydniową Majówkę dla kobiet organizowaną przez Centrum Apostolstwa
i Duchowości Redemptorystów oraz Dzielne Niewiasty w Krakowie. Rozpoczyna się jutro, potrwa do niedzieli. Polecam modlitwie organizatorów, prelegentów oraz wszystkie kobiety, które będą w niej brały udział. Duchu Święty, przyjdź!;)

19 komentarzy:

  1. Przepiękne! Cudowne!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz to jak w banku, Alu:-) Będę Was wspierać modlitwą żałując, ze znów nie było mi dane dotrzeć do Krakowa.:-( Muzyka piękna!:-) Dzięki! Beata:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Beatko. Też żałuję, że Cię nie będzie. Pozdrawiam ciepło Ciebie i całą Warszawę;)

      Usuń
    2. Czy sa miejsca jeszcze na Majowke. Ewa

      Usuń
    3. Tak Ewo! Zapraszamy;) Jutro od 15:00 będzie czynna recepcja. Rozpoczynamy o 18:30.

      Usuń
  3. Wspieram modlitwą, nieobecna z powodów rodzinnych Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. My tez będziemy pamiętać o Tobie;)

      Usuń
  4. W S P A N I A Ł E !!! Boże dziękuję za to, ze stworzyłeś piękno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że jesteście, dziękuję za muzykę, filmy i wszystko co pojawia się na blogu. Bardzo to jest potrzebne, zwlaszcza tak mało dzielnym jak ja. Żałuję, że nie uda mi się być z Wami na Majówce. Będę pamiętała w modlitwie o wszystkich uczestnikach, organizatorach i prelegentach Majówki. Serdecznie pozdrawiam;-) Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, Alu:-) Dopiero dziś przeczytałam Twe serdeczności.:-) Jestem z Wami duchem i modlitwą. Uściski dla wszystkich DN! Beata:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. My również się z Wami łączymy sercem, duchem i modlitwą;) Wczoraj miałyśmy piękna konferencję o powołaniu do radości, która głosiła Kasia. Dziś jesteśmy już po pierwszej konferencji Dorothy Cummings o wspaniałych bohaterskich kobietach XX wieku. Za chwilę mamy następną - O godności kobiety niezamężnej. Duchu Święty działaj pośród nas!

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam, przeżyłam było ..... (cóż na razie brakuje mi słowa), teraz "trawię" ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Alicja za ten przepiękny kawałek wg mnie jeden z piękniejszych walców. Dziękuję za przepiękna konferencję i świadectwo . Bardzo mnie te słowa poruszyły i zachęciły do tego żeby nie poddawać się, pracować nad tym aby stawać się coraz piękniejszą a przede wszystkim uwierzyć w to .Słowa Kasi o radości też bardzo ważne , piękno bez radości nie byłoby w pełni pięknem . Dzięki Kasia swiadectwo , ktore umocnilo niejedno serce wsrod niewiast.Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za Twoją obecność i słowa. Cieszę się, że mogłyśmy wspólnie przeżywać te pierwsze dni maja.

      Usuń
  10. Duch Świety działa, prowadził nas w czasie Majówki. Mogę powiedzieć, że, w moim przypadku, otrzymywałam odpowiedzi na od dawna nurtujące mnie pytania, w Słowie Bożym, podczas każdej z konferencji, kazaniach i w słowach bpa Rysia, a także w niespodziance, jaką nam przygotwała jedna z DN - cytaty z BIBLII. Chwała Panu ! Teraz trzeba dać sobie czas i pozwolić, aby te tresci w nas wydały owoce.
    Dziękuję o. Pawłowi, Alicji, Dorothy i Kasi za konferencje i świadectwa oraz wszystkim Niewiastom. które przybyły -rozmowy z wami są bezcenne i budujace, a takze tym Niewiastom, które nie mogły przyjechać i wspierały nas modlitwą.
    Dziękuję ojcom Redemtorystom za gościnność i opiekę nad dziełem DN.
    Z wdzięcznościa i modlitewna pamięcią
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękną niespodziankę przygotowała nam Aga S. W ramach wdzięczności możemy się za Nią modlić;)
      Ja tez się Aniu cieszę z Twojej obecności i wspólnego czasu. Niech dobry Bóg błogosławi+

      Usuń