czwartek, 22 maja 2014

Św. Rita - patronka spraw trudnych i beznadziejnych

Dzisiaj wspomnienie św. Rity - orędowniczki w sprawach trudnych i beznadziejnych, opiekunki kobiet we wszystkich stanach. W Krakowie w parafii Augustianów pod wezwaniem św. Katarzyny obchodzony jest uroczysty odpust (TUTAJ). Kościół napełnia się licznymi wiernymi, którzy przychodzą z różami i przemieniają go w przepiękne rosarium.

W życiu św. Rity było dużo sytuacji z ludzkiego punktu widzenia nie do pokonania. Ona jednak ufała Bogu bezgranicznie. On był źródłem jej siły.
Film o jej życiu znajduje się TUTAJ - piękny i bardzo umacniający. Polecam szczególnie tym, którzy przezywają obecnie trudności i nie widzą nadziei na wyjście z ciemnego tunelu. "Moje serce jest rozgoryczone. Przepełnione złością. Tylko Ty [Jezu] możesz ukoić mój ból. Jeśli moje serce jest ślepe, pomóż mi odnaleźć światło... Z Twojej miłości Jezu, chcę czerpać siłę, której mi brak. Powiedz, co mam robić. Wskaż mi drogę. Pomóż mi" - to fragment aktu zawierzenia Rity.

Św. Rito - módl się za nami.
 (fot.parafia-kazimierz.augustianie.pl)

 Więcej o św. Ricie (modlitwy, litanie) TUTAJ.

(fot.parafia-kazimierz.augustianie.pl)

15 komentarzy:

  1. Św. Rito dziekuję za wyproszone przez Ciebie dla mnie Łaski , polecam Twojemu wstawiennictwu moje prośby. Szczególnie dzisiaj proszę za ciężko chorym Wojtkiem i jego rodziną. Z poddaniem Woli Bożej proszę dla niego o Łaskę zdrowia duszy i ciała. Św Rito proszę wstawiaj się do Jezusa przez Niepokalane Serce Maryi, także za DN.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Św. Rito, proszę wyproś mi łaskę uzdrowienia z moich krępujących dolegliwości fizjologicznych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta Rito, proszę o rozwiązanie trudnych spraw rodzinnych. Potrzeba cudu, bo wszystko wydaje się zawodzić! Święta Rito, wstawiaj się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta Rito proszę Cię o pomoc w uzdrowieniu naszych relacji małżeńskich Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas w Warszawie w mojej parafii Dzieciątka Jezus na Żoliborzu też uroczyście wspominaliśmy wczoraj św. Ritę. Ksiądz proboszcz zapowiedział, ze od teraz będziemy ją wspominać i wypraszać potrzebne łaski każdego 22. dnia miesiąca. Św. Rito zawierzam Ci wszystkie trudne sprawy świata, Polski i nasze osobiste! B.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam wczoraj u Dzieciatka Jezus, :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Każdy człowiek może się zmienić jeżeli tego chce"

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezus nie przyszedł powołać sprawiedliwych lecz grzeszników. - Panie, naucz mnie przebaczać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta Rito, wyproś mi dar miłości. Pięknej, dobrej, prawdziwej. Odpowiedniego człowieka u mojego boku. O umiejętność kochania. Proszę Cię wielka, wspaniała święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś zapraszana byłam do grona uczniów Jezusa, czy aby jednak Go słuchałam, skoro teraz żal serce ściska, bo teraz poczucie krzywdy i rany przysypywane solą. Św. Rito, gdzie teraz pójść, co zrobić, do kogo się zwrócić, by tą trudną sytuację rozwiązać?

    OdpowiedzUsuń
  11. Święta Rito proszę Cię o pomoc w rozwiązaniu trudnych spraw rodzinnych.M.B.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zamieszczony link. Przejrzałam z grubsza pochwalony.pl i wspieram mocno w tej działalności. Niech będzie Bóg uwielbiony!

      Usuń
    2. Chciałam podziękować także na Pana blogu, ale nie przebrnęłam przez zestaw danych, które miałam podać przed publikacją. Mam zatem nadzieję, że zagadnie tu Pan jeszcze kiedyś i przeczyta mój powyższy komentarz;)

      Usuń
  13. Św.Rito wyprośmi dar miłości.Pięknej dobrej,prawdziwej.Odpowiedniego człowieka u mego boju.

    OdpowiedzUsuń