poniedziałek, 26 maja 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

W środę nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy - Patronki Dzielnych Niewiast. Będziemy gromadzić się przed Jej ikoną w różnych częściach Polski i modlić się we wszystkich naszych intencjach. Jest to forma wsparcia jaką sobie nawzajem dajemy. Zachęcam do przyłączenia się do tej pięknej i potężnej modlitwy.

Polecam modlitwie całe dzieło DN, jego opiekunów, wszystkie uczestniczki comiesięcznych spotkań. A także czytelników bloga DN i intencje tutaj  pozostawione.
Matko Boża Nieustającej Pomocy, módl się za nami.
Dziękuję za wysłuchanie wszystkich próśb naszych.

(fot. christusrex.brzegdolny.pl)



18 komentarzy:

  1. Matko Boża Nieustającej Pomocy proszę miej w opiece Tomka, pomóż mu w znalezieniu pracy, wspieraj i błogosław.

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko Boża proszę pomóż w szczęśliwym rozwiązaniu trudnych spraw, w zadaniu egzaminu i ukończeniu studiów. Proszę miej w opiece rodziców, wspieraj ich i błogosław

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Pięknej miłości proszę o dobrego męża jeśli taka wola boża.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również proszę o odpowiedniego towarzysza życia. I też dziekuję za wysłuchanie moich próśb i wszelką pomoc jaka mam od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Pięknej miłości proszę Cię o otwarcie się na miłość drugiego człowieka , o to abym nie zamykała się na życie . miłość ,przyjaźń . Dziękuję za poprzedni tydzień za to dobro i piękno którego mogłam doświadczyć . Malgorzata

    OdpowiedzUsuń
  6. Najukochańsza Mateczko proszę Cię o pomoc. Ty wiesz czego potrzebuję... Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Boża dziękuję i proszę weź w opiekę mojego tatę, wypraszaj mu potrzebne Łaski, zdrowie, Bożą pociechę
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mateńko proszę Cię o Łaski potrzebne dla Księży pracujących w naszej parafii oraz o owoce Misji Jubileuszowych dla całej naszej parafii Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko Boża, dziękuję za otrzymane dobro, proszę wspieraj mojego Brata i jego Rodzinę, dodaj sił i prowadź nas każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boża Nieustającej Pomocy proszę Cię o pomyślne rozpatrzenie bardzo ważnej sprawy dla mnie i mojego męża na jutrzejszej komisji. Proszę także o pomoc i wyprowadzenie mnie z ciemności, z których nie potrafię wyjść o własnych siłach. A także o wszystkie Dzielne Niewiasty, zwłaszcza o te, które przeżywają jakieś trudności. E.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Mamusiu! Zawierzam Ci Ukrainę i ginących tam ludzi, proszę o pokój w Sudanie i wszędzie gdzie ludzie się zabijają. Proszę też o łaskę udanej operacji dla mnie, dobre prowadzenie skalpela i dłoni chirurga oraz o powrót do zawodu jeśli taka jest Boża wola. Za Ulke z okazji jej imienin i jeszcze raz za nasze kochane Mamy! Dzieki, ze Ty też Nią jesteś! B.

    OdpowiedzUsuń
  12. Maryjo, proszę Cie o cud! O pomoc w rozwiązaniu trudnych spraw rodzinnych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Maryjo proszę Cię miej w opiece Elę i Rafała. Zawierzam Ci ich. Pomóż im wspólnie kroczyć przez życie. Wspieraj i umacniaj w trudnych sprawach. Opiekuj się nimi proszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Maryjo proszę Cię wypełnij mnie swoim pokojem , Duchu Święty przyjdź i wskazuj drogę kieruj myślami ,słowami ....nie opuszczaj , proszę o światło w relacji z tym chłopakiem

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko proszę o prowadzenie, daj światło Ducha św, zawierzam Tobie moje zdrowie, jeżeli taka wola Twoja, uchroń mnie przed operacją, proszę prowadź córkę, proszę o mądrość na egzaminach, otocz opieką Monikę z maleństwem, daj siłę Maciejowi, błogosław mu w nauce, pracy i w życiu rodzinnym, Zawierzam Tobie całą rodzinę, proszę o miłość, zgodę i zrozumienie,

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko Pomocy Nieustającej, módl się za nami. Monika

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko Boża Nieustającej Pomocy dziękuję za wysłuchiwanie moich próśb, oddaję się Tobie, moją rodzinę obecną i przyszłą, DN, kapłanów i wszystkich, których Pan Bóg stawia na mojej drodze. Osłaniaj nas od złego. Proszę wypraszaj nam Dary Ducha Świętego, potrzebne charyzmaty. Cudowna Lekarko w chorobach módl się za nami, aby Pan Bóg ulitował się nad nami, uzdrowił w nas co chore, zniewolone, pobłogosławił.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko Nieustającej Pomocy oddaję Ci moją modlitwe, prace i wypoczynek, choroby, troski, zgryzoty, zranienia, lęki o przyszłość, o najbiższych, finanse i wszelkie sprawy materiane, budowy , remonty i wszystko . Prowadź Mamo. Wypraszaj łaskę przebaczania,darowania uraz, zdolność do miłości Pana Boga , siebie samej i innych ludzi. Proszę Mamo wstawiaj się, aby Duch Swięty przychodził do nas ze Swoimi Darami , Światłem i wszelką pociechą.
    A.

    OdpowiedzUsuń