poniedziałek, 11 listopada 2013

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Jak co poniedziałek zapraszam i zachęcam wszystkie Dzielne Niewiasty do naszej wspólnej środowej modlitwy nowennowej. W swoich kościołach, w swoich parafiach, w rożnych częściach Polski, ale w jednym celu - by modlić się w intencji działa DN, wszystkich uczestniczek tych spotkań oraz ojców Pawła, Piotra, Damiana, Rafała i Grzegorza (Kraków-Wrocław-Warszawa TUTAJ). Polecamy modlitwie także wszystkie intencje pozostawione na blogu.

Dzielne Niewiasty narodziły się przy Sanktuarium Matki Bożej Nieustającej pomocy w Krakowie na Podgórzu. Nowenna do Matki Bożej niech będzie zatem wyrazem naszej wdzięczności za dar tego dzieła. Zachecam. Zapraszam. Proszę.




18 komentarzy:

  1. Maryjo powierzam intencję, w której modlę się podczas Nowenny Pompejańskiej. proszę o wiarę w to, ze dla Boga nie ma nic niemożliwego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maryjo, dziękuję, że Ty zawsze czuwasz! Proszę o pomoc w walce z pokusami. Proszę o miłość do bliźnich. Ustrzeż mnie od nienawiści, złości, żalu, braku przebaczenia! Maryjo, wspieraj również moją rodzinę, proszę o rozwiązanie tych trudnych spraw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Boża weź w opiekę Martę i Andrzeja, Pawła i Justynę , Martę i Marka, Bożenkę i jej rodzinę, proszę wypraszaj uzdrowienie duszy i ciała
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamo nasz Niebieska oddaję Ci siebie, mojego tate, chrześniaków, całą rodzinę i wszystkich, których Pan Bóg stawia na mojej drodze, także dzieło DN i ojców Redemtorystów
    A.K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko, uproś trwałe owoce Podkarpackiego Forum Charyzmatycznego dla wszystkich uczestników, prowadzących oraz wspólnot, MZ

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko pomóż mi być dobra matką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko proszę za kobiety oczekujące dziecka, szczególnie DN; napełnij je radością, miłością i nadzieją MG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja proszę o modlitwę za Marzenkę i Józka oraz ich córkę Agatę. Aby Pan Bóg wyprostował wszystkie ścieżki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o modlitwę za mnie o dobrą spowiedź, o powierzenie moich ran Jezusowi
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam modlitwie Dorotę z USA i Jej dzieci. O pomoc w przetrwaniu problemów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę o rozeznanie i mądrość przy podejmowaniu decyzji w najbliższym czasie. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę o spotkanie mojego wspaniałego męża.

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko Nieustającej Pomocy dziękuję za furtki, które zostały przede mną otwarte, abym mogła się wciąż rozwijać duchowo i leczyć skrywane rany. Proszę o szczególną opiekę w czasie zbliżającej się terapii, z którą wiążę duże nadzieje.O wytrwanie. Monika

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boża Nieustającej Pomocy, w miesiącu listopadzie proszę szczególnie za zmarłych z mojej rodziny, za zmarłych znajomych, sąsiadów, kolegów i koleżanki
    ms

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę o rozeznanie powołania dla Ewy oraz o opiekę i błogosławieństwo dla mojej rodziny. Proszę o nawrócenie dla siostry i brata oraz o dary Ducha Świętego w naszych rodzinach. Maryjo. Matko nasza - otaczaj nas płaszczem ochronnym. Ania A,

    OdpowiedzUsuń
  16. Matuchno proszę o nawrócenie i uzdrowienie moich braci, bratowej, bratanków. Szczególnie proszę o szczęśliwą operację dla Grzegorza i o dary Ducha Św dla całej mojej rodziny. Monika

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko Nieustającej pomocy proszę o rozeznanie powołania zawodowego dla mojego syna Mateusza i to aby zawierzał swoje życie Jezusowi a Duch Święty mógł swobodnie nim kierować.Dziękuję za dotychczasowe wsparcie. Monika

    OdpowiedzUsuń
  18. Maryjo, Matko Nieustającej Pomocy, proszę o pomoc w dobrym zakończeniu bardzo trudnej dla mnie sprawy. Gosia

    OdpowiedzUsuń