poniedziałek, 18 listopada 2013

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Modlitwa przemienia serce. Modlitwa przemienia sposób myślenia. Modlitwa przemienia nasze życie.  I nawet jeśli nie otrzymujemy tego, o co aktualnie prosimy, to otrzymujemy więcej niż myślimy. To jest sens modlitwy. Nawet tej na pozór niewysłuchanej. I dlatego zachęcam do cierpliwego, spokojnego trwania na modlitwie.

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy to szczególny czas dla Dzielnych Niewiast. Organizacja ta powstała przy Jej Sanktuarium w Krakowie na Podgórzu 3 maja 2012r., a teraz intensywnie się rozwija.Z wdzięczności za to dzieło, powierzmy w najbliższa środę siebie i wszystkie kobiety, które w spotkaniach biorą udział.
Polecamy także wszystkie intencje pozostawione na blogu.
Matko Boże Nieustającej Pomocy - módl się za nami.

24 komentarze:

  1. Matko Boża proszę o szczęśliwą podróż, koniec problemów w pracy....Proszę też wysłuchanie intencji Nowenny Pompejańskiej. Dziękuję Matko za wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Maryjo, proszę o łaskę spotkania mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o dobrych mężów dla wszystkich niezamężnych Dzielnych, które wciąż czekają...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Czekającym" polecam ostatnią konferencję o.Szustaka pt. "Miłość, szmaragd i krokodyl". Można ją sobie ściągnąć z profilu Langusta na palmie na fb - nie trzeba być zalogowanym. MZ

      Usuń
  4. Podoba mi się ten blog :) Będę odwiedzać, ze względu na cele i pomoc duchową :)

    Tymczasem... mam taki pomysł na działalność: http://www.lozap.blogspot.com/p/o-nas.html

    Teologicznie nie wprost. Studiuję dziennikarstwo i teologię i wiem, że ciężko jest przekonać do życia w wierze tych młodych gniewnych. Póki co zbieram grupkę potencjalnych odwiedzających treściami NA CZASIE, by później zająć się również sprawami głębszymi. Co ty na to? Masz dla mnie jakieś wskazówki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za miłe słowa - zapraszam częściej:)

      Natomiast co do Twojej działalności to polecam modlitwie.
      Tym bardziej, że zamieściłaś komentarz pod wpisem o Nowennie...

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Maryjo, dziękuję Ci za dotychczasowe laski, za Twoje wsparcie! Proszę o uwolnienie od pokus do bardzo ciężkiego grzechu, o miłość do bliźnich i wrażliwość na natchnienia Ducha Świętego. Maryjo oddaje Ci trudne sprawy rodzinne, wierzę, że Ty rozwiązujesz sprawy po ludzku niemożliwe. Oddaje Ci moją przyszłość. Proszę naucz mnie jak ufać Bogu mam, jak zgadzać się na Jego wolę mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maryjo dziękuję za Twoją opiekę, proszę pomóż rozwiązać nasze problemy małżeńskie. Pomóż mi zaakceptować męża takim jaki jest, dodaj mi sił w tym trudnym okresie naszego życia Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko proszę o dobrą pracę dla mojego męża i błogosławieństwo dla nas wszystkich.
    KW

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę za moją chrześnicą Karolinką w dniu jej imienin.
    Bł. Karolino, módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko, prowadz mnie, chce być dobra matka, pomóż mi,
    Bądź z nami i z naszymi problemami, pomóż je rozwiązywać, wskazuj drogę,

    OdpowiedzUsuń
  10. Maryjo weź w opiekę Danę, Gosię, Marię, moich synów, wszystkich do których mnie posyłasz MG

    OdpowiedzUsuń
  11. Maryjo, Matko Nieustającej Pomocy, proszę o pomoc w dobrym zakończeniu bardzo trudnej dla mnie sprawy. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamo nasza Niepokalana Tobie się oddajemy i proszę, ulituj sie nad nami, naszymi rodzinami i każdym, którego Bóg stawia na naszej drodze. Znasz nasze problemy, zgryzoty, cierpienia, choroby, prowadź Mamo, osłoń od złego, przytul do swojego Serca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Maryjo proszę o pokój wieczny dla Marianny Popiołuszko i rychłą kanonizację ks.Jerzego
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boża Nieustającej Pomocy dziękuję Ci za Twoją Opiekę Macierzyńską nad moją Rodziną.
    Dziękuję za ostatni trudny tydzień i Twoją pomoc.
    Proszę Cię o wszelkie łaski potrzebne dla mojej Siostry Marii, o wszelkie dobro dla jej Wnuczki Karoliny. Polecam Ci Agatę i Maćka, Błażeja i Sylwię, Wiolę i Przemka oraz Antoniego i jego Rodzinę. Proszę dla siebie o siłę w pełnieniu Woli Bożej. E

    OdpowiedzUsuń
  15. Matce Bożej polecam zdrowie mamy i siostry, sprawy moje i Arka, MZ

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko Boża Nieustającej Pomocy, proszę Cię za wszystkie Dzielne Matki, które zmagają się z trudem wychowywania swych pociech
    ms

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko Pomocy Nieustajacej,prosze pomoz mi przezwycięzac trudnosci jakie napotykam i proszę o Twoja Opieke nad moją rodziną i bliskimi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko Boża polecam Ci dzieło Dzielnych Niewiast błogosław w dalszej drodze, proszę o łaskę wiary , miłości ,nadziei ,dziękuję za moje życie proszę o Ducha Świętego w odkrywaniu swojej drogi akceptacji siebie , przebaczeniu sobie i tym którzy nieświadomie zranili mnie. Otocz mnie Swoją opieką.

    M.Z :)

    M.Z :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko Boża dziekuje za Twa opiekie i prosze o łaskę zdrowia, pomoc w ukończeniu studiów i szczęśliwe rozwiązanie Tobie znanych spraw

    OdpowiedzUsuń
  20. Maryjo proszę o dar opamiętania dla Krzyśka i powrot do żony i dzieci Ewa

    OdpowiedzUsuń
  21. Matko Najświętsza proszę o potrzebne łaski i błogosławieństwo, opiekę na każdy kolejny dzień, prawość i dobroć serca dla mojego syna Kuby z okazji urodzin, a także dla bratanicy Joasi i brata Dawida, którzy też obchodzą urodziny. Otaczaj ich swoją opieką. Monika M

    OdpowiedzUsuń
  22. O błogosławieństwo Boże dla mojej rodziny i w pracy. RK

    OdpowiedzUsuń