poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

W najbliższą środę (07.08.) grupa Dzielnych Niewiast w różnych częściach Polski (a także w innych państwach) gromadzi się przed ikoną Matki Bożej Nieustającej Pomocy i modli się się za wszystkie kobiety, które kiedykolwiek przybyły nasze spotkanie do Krakowa lub Wrocławia, za o. Pawła Drobota CSsR - naszego opiekuna, oraz za wszystkich sympatyków tego dzieła i ludzi dobrej woli. Nowenna to szczególna modlitwa dzielnych niewiast do Najdzielniejszej z dzielnych - to przy Jej Sercu - w Sanktuarium Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Krakowie na Podgórzu powstało to piękne dzieło i dynamicznie się rozwija.

Jeśli chcesz, byśmy pomodliły się także w Twojej intencji - napisz. Bezpośrednio na adres mailowy lub zostaw intencję w komentarzu pod tym wpisem. Będziemy pamiętać.

16 komentarzy:

  1. Za Agatkę, która w środę obchodzi swoje 17. urodziny. By pozwoliła się porwać w Ramiona Boga i była szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. O pokój serca... O mądrość wyborów... O siłę do dobrego życia...

    OdpowiedzUsuń
  3. O stabilizację finansową.

    OdpowiedzUsuń
  4. O łaskę rozeznania powołania życiowego i odwagę do jego realizacji, o ufność w nieskończoną Bożą miłość i miłosierdzie

    OdpowiedzUsuń
  5. O pomoc w walce z pokusami i szczęśliwe zakończenie trudnych spraw rodzinnych proszę Cie Matko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Boża Nieustającej Pomocy dziękuję za Twoją Opiekę nade mną i moją Rodziną. Proszę o szczęśliwe zakończenie sprawy sądowej i błogosławieństwo w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  7. O dar prawdziwej miłości. O spotkanie mężczyzny, z którym zbudujemy mocny, Boży dom.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamo nasza NIepokalana rozwiązuja wszelkie krępujace nas więzy, dziękuję Ci za otrzymane z Twej ręki dary i proszę o potrzebne łaski dla mnie i moich bliskich I wszystkich , któych Pan Bóg stawia na mojej drodze, proszę o Dary Ducha Św.
    A.K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko. prosze o dobry wynik leczenia, o zdrowie, o umiejętność pogodzenia się z tym, co niesie życie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boża proszę Cie dla Wojtka o uzdrowienie z alkoholizmu i jego przyczyn, przyprowadź go do Jezusza i cała jego rodzinę
    A.K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za dar macierzyństwa, wspomagaj w trudach z nim związanych. Proszę o zdrowie dla znajomej dziewczynki Julki, która podejrzewana jest o chorobę nowotworową, daj siłę jej rodzicom w tych trudnych dla nich chwilach.
    KW

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko dziekuję za Twoja opiekę.Ty znasz pragnienie mego serca, proszę o mądrość w dokonywaniu wyborów .

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko nasza, dziękuję za wszystko co mamy, za miłość i dobro w mojej rodzinie.

    Proszę Cię o opiekę nad moim mężem w momencie dokonywania wyborów zawodowych. Chroń nas i wspomagaj w walce z chorobą, pomagaj znosić trudy i cierpienia, dodawaj sił. Otaczaj opieką naszą córeczkę i przytulaj ją do swojego serca.

    Proszę także o dar nawrócenia dla mojego rodzeństwa, o opiekę i głęboką wiarę dla moich rodziców. Powierzam także Tobie, Pani nasza, moją drugą siostrę - pomóż jej w rozeznaniu drogi życiowej i trwanie w Panu, nawet za cenę utraty miłości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Ci Matko za opiekę, proszę, prowadź mnie, wspomagaj w dokonywaniu właściwych wyborów.
    Miej w opiece moich rodziców i rodzinę mojej siostry. Ucz miłości, zawierzenia Bogu.

    OdpowiedzUsuń
  15. O błogosławieństwo Boże w rodzinie i relacjach zawodowych. O zaufanie Bogu w sprawach dla mnie trudnych. O dary Ducha Świętego. O mądre wybory. O pokój i odwagę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko Boża Nieustajacej Pomocy proszę o opieke nademna i całą moja rodziną. Proszę o cudowne uzdrowienie dla syna, oraz odwagę dla mnie w podejmowaniu trudnych decyzji. Dopomóż w trudnej sytuacji która mnie spotkała. zawierzam dziś siebie i moich najblizszych Twojej Matczynej Opiece

    OdpowiedzUsuń