poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Zbliża się środa (14.08.) i czas nowenny do Matki Bożej Nieustającej Pomocy - szczególnej modlitwy Dzielnych Niewiast. Będziemy gromadzić się w różnych częściach Polski i świata przed Jej ikoną, by polecać wszystkie nasze intencje, oraz intencje nam powierzone (można je zostawiać w komentarzach pod tym wpisem).

Zachęcam także Was, drogie Czytelniczki, do przyłączenia się do tej  modlitwy. Maryja jest potężną Orędowniczką. Zna pragnienia i tęsknoty naszych kobiecych serc. Powierzajmy Jej siebie i wszystkie nasze sprawy w ufności.

23 komentarze:

  1. Polecam Waszej modlitwie o. Pawła, który prowadzi obecnie rekolekcje uzdrowienia wewnętrznego na Ryniasie, oraz wszystkich uczestników rekolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko Pięknej Miłości, proszę o rozeznanie pewnej relacji. Proszę o światło i otwartość na Boży głos dla nas obojgu. M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o pomoc w uzyskaniu stabilizacji finansowej. Spłatę kredytu i umiejętność oszczędzania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko -proszę, wspomagaj nas w wierze. Naucz nas trwać przy Synu Twoim bez względu na wszystko. Chroń nas i przytulaj do swojego serca. Ania A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maryjo, proszę o zdrowie dla córki, pomóż jej wyjści z tego stanu, proszę błogosław w pracy, daj siłę do codziennych kłopotów,
    prosze o błogosławieństwo dla dzieci w rodzinie,
    Matko, skrusz serce mojego syna- tylko Ty mozesz to uczynić,

    OdpowiedzUsuń
  6. Bym umiała pełnić wole Bożą. Z odwagą mówić moje fiat - proszę Cię o taka łaskę, mądrość i silę Maryjo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Potrzebne wsparcie Dzielnych dla małej Karolinki. Jest wcześniakiem, z chorymi nerkami i zapaleniem opon mózgowych. Stan ciężki. Bardzo potrzebna modlitwa, proszę o nią wszystkie Dzielne. D.

    OdpowiedzUsuń
  8. O uwolnienie od zazdrości, kontroli, zaborczości. O wolność serca, umysłu, woli.

    OdpowiedzUsuń
  9. O prowadzenie Boże w sprawach zawodowych. O zaufanie Bogu w trudnych sytuacjach. O jedność w małżeństwie. R.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko wstaw się za mojego syna Rafała, aby się opamiętał i wrócił do Boga

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę o cud w rodzinie Tomasza i Mariolki,Ty Ty Panie możesz przemienić ich serca.

    Beata

    OdpowiedzUsuń
  12. Maryjo proszę o dar rodzicielstwa dla Laury i Pawła.

    Beata

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę o modlitwę za moje zdrowie krystyna

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę o modlitwę za moje zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę o modlitwę za dobre relacje w pracy i Dary Ducha Św dla mnie i moich współpracowników. Prosi Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę Cię Matko za Agatkę J.

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę Cię Mamo o ratunek dla małżeństwa Pawła i Justyny, Renaty i Mariusza
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Maryjo powierzam Twojej opiece moją rodzinę, w szczególności proszę Cię o zdrowie i pracę dla mojego szwagra Krzyśka oraz o pracę dla mojej siostry Angeliki. Proszę również o zdrowie dla mojego taty. Maryjo ulecz relacje w naszej rodzinie. Drogie Dzielne proszę Was o modlitwę w tych intencjach.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. W dzisiejszej Ewangelii padają słowa: "Jeśli dwaj z was na ziemi zgodnie o coś prosić będą, to wszystkiego użyczy im mój Ojciec, który jest w niebie. Bo gdzie są dwaj albo trzej zebrani w imię moje, tam jestem pośród nich" /Mt 18,19-20/.
    Dla mnie jest to jeszcze większa zachęta, byśmy trwały na modlitwie we wspólnych sprawach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mamo Niebieska wypraszaj uzdrowienie dla nas i naszych rodzin, osłaniaj od zlego, prowadź, byśmy odzczytali nasze powołanie i realizowali zgodnie z wolą Boża
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Matko poprowadź i weź w swą opiekę Marte i Andrzeja na nowej drodze życia

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko Niebieska, proszę o pokój serca, radzenie sobie z emocjami; cierpliwość, zwłaszcza wobec mojej kochanej mamy. Ela

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłam na nowennie. Pamiętałam o wszystkich intencjach..

    OdpowiedzUsuń