poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

"Jeśli dwaj z was na ziemi zgodnie o coś prosić będą, to wszystkiego użyczy im mój Ojciec, który jest w niebie" /Mt 18,20/.

Zbliża się czas nowenny do Matki Bożej Nieustającej Pomocy (21.08.). Czas naszej wspólnej modlitwy płynącej z rożnych części Polski i świata. Kilkadziesiąt kobiet przed cudowną ikoną będzie się wstawiało we wszystkich sprawach Dzielnych Niewiast. Także tych indywidualnych, nadsyłanych drogą mailową lub pozostawionych pod tym wpisem (proszę o pozostawianie imienia, bo łatwiej się wówczas modlić - tak bardziej osobiście).
Zachęcam i proszę także Ciebie o tę modlitwę. O duchową łączność z nami na środowej nowennie.


20 komentarzy:

  1. W imieniu Marty G., która wyjechała i nie ma dostępu do internetu zamieszczam jej prośbę:
    "O modlitwę za mojego zmarłego tatę - Bolesława - 19 sierpnia miał imieniny - zmarł w 2009 roku".

    OdpowiedzUsuń
  2. PROSZĘ CIĘ MATKO BOŻA NIEUSTAJACEJ POMOCY O ZNALEZIENIE DOBREGO MĘŻA. GOSIA

    OdpowiedzUsuń
  3. Za Anię i Lidzię, które bardzo cierpią z powodu nieszczęśliwej miłości...

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam Was bardzo prosić o modlitwę za moją pomyślną operację.

    2 go września idę na operację zatoki przynosowej, czyli tego co jest pod okiem (obok nosa a nad szczęką). Boję się, ponieważ jest to pod okiem, a lekarz uświadomił mi powikłania - zależne od ręki chirurga związane ze wzrokiem ( a dokłaniej z jego barkiem) :(. Bardzo dużo zależy tu od chirurga, którego wyznaczą dopiero parę dni przed zabiegiem. Oczywiście nie powinno ich być i taką mam nadzieję, ale z uwagi, że jest to zaraz pod okiem co jest poważne (pewnie połączenia etc), i tam chirurg ma
    operować, to naprawdę się boję. (W zależności tez od chirurga albo rozcina mało albo dużo).
    Idę na operację, gdyż dentysta przepchnął materiał dentystyczny przez korzeń zęba (na wylot) do zatoki przynosowej - dość spory kawałek (o czym dowiedziałam się oczywiście później nie od niego tylko po wielu badaniach) i trzeba to wyjąć (i odciąć), czyli zoperować zatokę.

    Z góry dziękuję, Bóg zapłać.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Za wszystkie dzielne, które się będą gromadzić na modlitwę w środę. Aby Maryja przemieniała nasze trudności i smutki w zaufanie Bogu i radość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o modlitwę w intencjach nadesłanych na adres mailowy Dzielnych Niewiast przez Beatkę, Darię, Olę, Danusię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj złamałam nogę, a w czw. idę do ortopedy, który zdecyduje czy trzeba operować i śróbować kości czy same sobie poradzą i się zrosną. Proszę o modlitwę by zabieg nie był konieczny, by sam gips wystarczył.
    Dziękuję

    kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o rozpoznanie pewnej relacji. Od niej może się tak wiele w moim życiu zmienić. Może przyjść pewne spełnienie... Amelia

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko dziękuje ze mogłam pół drogi pielgrzymowac do Ciebie, prosze o wyjasnienie sytuacji z synem, otocz Go szczególną opieką,
    Mateńko, dziękuję za córkę, daj jej proszę siłę i odwage do ukończenia studiów, Proszę bądź z nia podczas jutrzejszych rozstrzygających badań lekarskich,. Maryjo,daj mi odwagę do rozmowy z przełozoną i wyjasnienie sytuacji w pracy,
    Proszę o błogosławieństwo dla dzieci w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Nieustającej Pomocy pomóż mi rozwiązać dla mnie trudną sprawę, pokieruj tak, aby nikt nie poczuł się pokrzywdzony. proszę o błogosławieństwo dla mojej rodziny i dla wszystkich Dzielnych.
    KW

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko kochana, opiekunko nasza, dziękuję za Twoją opiekę, Twoją miłość, wyrozumiałość, nieustanną obecność.

    Proszę Cię o wsparcie dla mojej szwagierki, aby dobrze rozeznała swoje powołanie. Zawierzam Tobie moją rodzinę - proszę prowadź nas, wspieraj, przytulaj do swojego serca, pomagaj w każdej chwili naszego życia trwać przy Synu Twoim. Proszę także o pomoc w odnalezieniu drogi do Boga dla mojej siostry i brata.

    Ania A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę o błogosławieństwo Boże dla księdza Rafała i o świętego spowiednika dla mnie.

    O pogodzenie się z wolą Bożą dla Ani, o podjęcie odpowiedniego leczenia oraz o siły i błogosławieństwo Boże dla niej i jej rodziny.

    Za wszystkich, który spotkałam w zeszły weekend i za ludzi z moje pracy, aby przyjęli do swego życia Boga żywego i Jego Prawdę.

    Ania W.

    OdpowiedzUsuń
  13. O prowadzenie Boże w sprawach zawodowych i rodzinnych. R.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamo nasza Niepokalana proszę weź w opiekę Martę i Andrzeja na nowej drodze życia i proszę poprowadź w przygotowaniach do wesela i w sprawie Tobie wiadomej, proszę pomóż , pociesz , osłaniaj nas i nasze rodziny
    Ania K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny proszę o modlitwę w intencji rekolekcji Lectio Divina odbywających się na Ryniasie oraz za ojców Redemptorystów - Pawła Drobota i Jarosława Krawczyka.

    OdpowiedzUsuń
  16. O wiarę mocniejsza od zwątpienia. Ala

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko, dziękuje za Twoją opiekę. Proszę, krusz zatwardziałość serca mojego ojca, proszę o dar wiary dla niego i ufność w Boże miłosierdzie. A dla mojej mamy o światło w uporządkowaniu ważnych rodzinnych spraw,pokój serca i zdrowie. Ela

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę o modlitwe w intencji Aleksandry i Piotra, o światło Ducha Świętego i otwarcie serca

    OdpowiedzUsuń
  19. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM DZIELNYM NIEWIASTOM, KTÓRE WCZORAJ GROMADZIŁY SIĘ PRZED IKONĄ MATKI BOŻEJ NIEUSTAJĄCEJ POMOCY I MODLIŁY SIĘ W POWIERZONYCH NAM INTENCJACH. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM, KTÓRZY ŁĄCZYLI SIĘ Z NAMI DUCHOWO. NIECH BÓG BŁOGOSŁAWI!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo proszę o modlitwę o moje zdrowie

    OdpowiedzUsuń