poniedziałek, 28 lipca 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Na najbliższą środową nowennę szczególnej modlitwie polecam Międzynarodową Letnią Szkołę Ewangelizacji REDCAMP w Krakowie,
o. Pawła Drobota CSsR, całą ekipę posługującą oraz uczestników przybyłych z 11 krajów. Módlmy się o jedność, o wspólnego Ducha,
o serca otwarte na uwielbianie Boga wśród narodów świata. Polecajmy także Maryi piątkowy wieczór uwielbienia na Podgórzu.

Nowenna to także czas, gdy dzielne niewiasty modlą się za siebie nawzajem i w intencjach pozostawionych na blogu. Polecam się Waszej modlitwie i pamiętam także o Was i o całym dziele Dzielnych Niewiast.
Matko Boża Nieustającej Pomocy, módl się za nami.

 (fot. christusrex.brzegdolny.pl)

19 komentarzy:

  1. Matko kochana, proszę o zdrowie dla Janeczka. Uśmierz jego ból i cierpienie, daj spokój i ukojenie ciału. Spraw, aby choroba nie przeszkodziła w uroczystości Chrztu Św. Proszę o siły dla całej rodziny w tym trudnym okresie oraz o zgodę w rodzinie.
    ANia A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mateńko ! Powierzam Ci moją zmarłą mamę, która miała imieniny - Krystyny MG

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam w tym czasie w sposób szczególny posługę Marysi i Eli na REDCAMPIE, i nadchodzące rekolekcje Missio Christi w Rajskiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryjo polecam się Twojej opiece, proszę o serce pokorne, tęskniące za Bogiem i pragnące pełnić Jego wolę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o modlitwę za moich rodziców. O życie w prawdzie i w wolności od kłamstw i oszustw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najukochańsza Mateńko proszę opiekuj się nami w czasie naszej podróży do Szczecina. Tobie zawierzam całą moją rodzinę, wszystkich bliskich memu sercu.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Mateńko powierzam Ci moją uczennicę Paulinkę,miej Ją pod swoją opieką w tym trudnym czasie zmagania się z chorobą nowotworową Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Maryjo, proszę o opiekę nad naszą rodziną, o rozwiązanie trudnych spraw i błogosławieństwo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mateńko proszę dodaj mi sił, Ty wiesz jak mi jest trudno... Proszę pomóż mi Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Maryjo, dziękuje za wysłuchanie prośby, za mojego wnuka, za prace dla córki, Proszę o wszelkie łaski dla Nowej Rodziny,
    Proszę nie opuszczaj nas, wprowadź zgodę i pojednanie w rodzinie, Proszę o uleczenie wszystkich ran jakie były zadane w przeszłości i obecnie, Uzdrawiaj nas Matko, bo tylko Ty możesz to uczynić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Maryjo, Tobie zawierzam moje zdrowie, zabieg operacyjny, pracę, Jeżeli taka będzie Twoja wola proszę o uzdrawianie,

    OdpowiedzUsuń
  12. Maryjo uproś łaskę spowiedzi i zdrowia dla mojego męża Jacka

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana Mamusiu! Dziękuję za Twą dotychczasową opiekę, za przywrócenie mnie do pracy po dłuższej przerwie chorobowej, zawierzam Ci sprawę pokoju na świecie, wszystkie trudne dla mnie relacje - z Gosia, z pp. L. Ty najlepiej wiesz jak rozwiązać to, co po ludzku jest nierozwiązywalne. Obyśmy zawsze szukały większej chwały Bożej i czyniły to co się Jemu podoba oraz za moją śp Babcię Martę w dniu Jej imienin. B.

    OdpowiedzUsuń
  14. Maryjo, proszę o szczęśliwą podróż dla Kingi. M

    OdpowiedzUsuń
  15. O radość i nadzieję. Za wstawiennictwem dzisiejszej patronki św. Marty, proszę.... E.

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę o serce czyste i mądre. Wolne od oceniania i osądzania. O cierpliwość i opanowanie. O łagodność i harmonię. Dziękuję za wszytko, co dla mnie czynisz Maryjo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuję Matko Nieustającej Pomocy za otrzymywane Łaski, proszę Cię o Łaskę zdrowia duszy i ciała dla Taty, dla mnie, Bożenki, Dominika, Wojtka, Grzesia. Grażynki, Dorotki, Kasi, Ani, Ewy. W swojej szczególnej opiece miej kobiety spodziewającej się dziecka, proszę za Gosię, Anete i Dagmarę, Agnieszkę, Anię i Martę, miej w opiece Matko wszystkie chore, osierocone dzieci. Matko Boża wskaż mi drogę, poprowadź, osłoń. Oddaję Ci moje choroby, prowadź w decyzjach, leczeniu. Oddaję Ci Niepokalana wszystko i wszystkich na mojej drodze życia, Dzielne Niewiasty. Maryjo wypraszaj o.Redemtorystom potrzebne dary i charyzmaty szczególnie o. Pawłowi i miej w swej macierzyńskiej opiece.
    Twoja czcicielka
    A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Powierzam Ci Maryjo moje sprawy finansowe i proszę o pomoc w wyjściu z długów

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko Boża proszę o opiekę nad Kasią, która straciła swoje nienarodzone dziecko. Bardzo proszę o modlitwę za zmarłą Grażynkę, której pogrzeb odbędzie się jutro w Warszawie. E.

    OdpowiedzUsuń