poniedziałek, 14 lipca 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Na najbliższą środową nowennę polecam modlitwie dzieło Dzielnych Niewiast, o. Pawła, wszystkie uczestniczki comiesięcznych spotkań oraz czytelników bloga DN.

Szczególnie proszę modlitwę za Anię, która trafiła do szpitala ze swoim miesięcznym synkiem Jasiem, oraz za zdrowie Eli i jej nienarodzonego dziecka. Chciałabym także modlić się za wszystkie kobiety, które nie mają dzieci, a bardzo tego pragną. O niestrudzoną ufność dobremu Bogu nawet w najtrudniejszych chwilach.
Maryjo, Matko Nieustającej pomocy, módl się za nami.
Dziękuję Ci za wszytko, co otrzymujemy przez Twoje wstawiennictwo każdego dnia.
(fot. christusrex.brzegdolny.pl)

25 komentarzy:

  1. Maryjo polecam Tobie uzależnionych od alkoholu,szczególnie mojego brata.
    Proszę też o potrzebne łaski dla Piotra,który przebywa w więzieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam mojego uzależnionego od alkoholu tatę i mamę, która rozpoczyna terapię.

      Usuń
  2. Maryjo dziękuję za opiekę, za ludzi których spotykam na swojej drodze, proszę o odwagę, dobrego lekarza dla mojej choroby, Proszę o szczęśliwy poród dla synowej, Prosze o zgode miłość i zrozumienie w rodzinie,

    OdpowiedzUsuń
  3. Mato przytul do serca Twego! Daj siłę, wspieraj w codziennych znojach. Błogosław!

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryjo Najukochańsza Mateńko, proszę opiekuj się mną i moją rodziną w 32 rocznicę naszego ślubu. Błogosław naszym córkom z ich mężami, prowadź ich bezpiecznie po drogach wakacyjnego odpoczynku. Błogosław najmłodszej córce, która przygotowuje się do udziału w mistrzostwach Polski. Błogosław mojemu synowi, jego żonie, córce Antosi i maleństwu, które Dorotka nosi pod swoim sercem.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Maryjo proszę Cię też za Stanisława, który w sobotę odszedł do Twojego Syna. Wstawiaj się za Nim, aby tam na niebieskiej niwie mógł poznać Tego, który dal Mu życie ziemskie i mógł dostąpić życia wiecznego. Mateńko opiekuj sie też Basią - żoną zmarłego, aby umiała przyjąć wolę Twojego Syna Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Nieustającej Pomocy proszę wstawiaj się za moim synem, uzależnionym od Internetu, nie widzącym sensu w życiu. Proszę o uzdrowienie dla niego, o poprawę relacji między nami, zdanie egzaminów i znalezienia pracy, która pomoże wyjść mu z tego marazmu. Wspieraj mnie w łagodności i cierpliwości dla niego. Błogosław nam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosba o uzdrowienie corki Agaty i o znalezienie miejsca dla niej gdzie moglaby bezpiecznie i spokojnie zyc i rozwijac sie.Matko Pomocy Nieustajacej modl sie za nami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Boża dziękuję za otrzymywane Łaski, proszę o Łaskę uzdrowienia, pociechy. owoce Ducha Świętego, Jego Światło dla taty, dla mnie, proszę o pokoj i zgodę w naszej rodzinie, w sąsiedztwie, proszę o pomoc dla Grażynki, Kasi, Dorotki, Basi i Bożeny i ich rodzin, dla każdego komu obiecałam modlitwę, kogo spotkałam w moim życiu, dla DN i o.Redemtorystów
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko Boża dziękuje za otrzymane łaski, proszę pomóż Tomkowi znaleźć prace, wspieraj go i prowadź.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje Matko Przenajświętsza za Twą opiekę, za zdany egzamin, Tobie zawierzam ten czas pisania mojej pracy, wspieraj mnie i błogosław pomóż znaleźć lepszą prace

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam modlitwie moją mamę. Jest w ciężkim stanie psychicznym. Błagam Was o modlitwę. M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Boża Tobie zawierzam trudne sprawy naszej rodziny, pomóż je szczęśliwie rozwiązać, miej w opiece moją siostrę, rodziców, błogosław nam wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  13. Maryjo, po prostu proszę Cie pomóż! Miej w opiece nasza rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękując za łaskę pracy, proszę Cię Matko Pięknej Miłości o Twoje prowadzenie we wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko Boża Nieustajacej Pomocy dziękuję za pracę, poprowadź, osłoń od zła mnie, moja rodzinę, biskich,miejsce pracy, każdą drogę, wypoczynek.Proszę, abym dobrze odczytywała plan Boży co do stanu i powołania i wypełniała Wole Bożą. Ratuj moich Chrześniaków, Elę, Gosie, Teresę, Jurka. Adama, Andrzeja, Marysię, Michała, Krzysia, Walentynę, Basię wraz z rodzinami, weź ich w opiekę. Proszę o dar radości. Matko Boża Tobie się oddaję. Opiekuj się proszę Niepokalana moim Tatą, wspieraj, uzdrawiaj go. W Twoje ręce Matko powierzam wszystkie moje trudności materialne, remonty, naprawy, budowy , wszystko.
    Twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  16. Maryjo, proszę o zdrowie dla Ani i jej synka oraz o zdrowie i łaski dla pewnej bliskiej mi osoby, która tego bardzo potrzebuje. Monika

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko polecam Twojej opiece rekolekcje DN na Ryniasie i prowadzącego O. Pawła MG

    OdpowiedzUsuń
  18. Maryjo proszę za mojego zmarłego tatę - w piątą rocznicę śmierci MG

    OdpowiedzUsuń
  19. Maryjo prowadź do Swego Syna p. Gienię, moją sąsiadkę, która skończyła 95 lat. Otaczaj ją Swoją Matczyną opieką. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. Najukochańsza Mateńko opiekuj się wszystkimi DN, tymi, które będą na rekolekcjach na Ryniasie oraz tymi, którym nie uda się tam dotrzeć. Przytul Je wszystkie do Swojego serca. Swoją opieką otaczaj też O. Pawła.Proszę też przytul i mnie do Swojego serca, zwłaszcza teraz po wczorajszym wypadku. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  21. O upragniony dar bycia żoną i mamą

    OdpowiedzUsuń
  22. O uproszenia łaski uzdrowienia ze zranień. O umiejętność radzenia sobie z gwałtownymi emocjami. Dziękuję za opiekę każdego dnia

    OdpowiedzUsuń
  23. Matko Boża Nieustającej Pomocy, proszę Cię w intencji trudnej relacji z moją Siostrą, proszę o zdrowie dla Barbary, o łaski potrzebne dla Rodziny Agaty i Maćka, o zdrowie dla Julka.
    Prowadź mnie i wskazuj drogę do Twojego Syna. E.

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłam na nowennie wczoraj i nadal modlę się we wszystkich intencjach. Niech błogosławieństwo Boże obficie spływa na wszystkie pragnące Go serca.

    OdpowiedzUsuń