niedziela, 9 lutego 2014

O. Paweł Drobot CSsR o wyborze i rozeznaniu woli Bożej

Zamieszczam bardzo ciekawą konferencję o. Pawła Drobota CSsR dotyczącą wyboru i rozeznania woli Bożej. Zachęcam do wysłuchania, do zrobienia sobie małych niedzielnych rekolekcji.
Odpowiada one na wiele naszych codziennych dylematów, na pytania "dlaczego właśnie tak? dlaczego mi się to przydarzyło?, dlaczego jest mi w życiu źle? dlaczego nie jestem spełniona i szczęśliwa?".
Poczucie szczęścia, spokoju i wewnętrznej harmonii pochodzi z pełnienia woli Bożej, z zasłuchania się w Jego głos i osobistej odpowiedzi: "Panie, oto jestem, poślij mnie".
Jak zatem rozeznawać wolę Bożą, by byś szczęśliwą i spełnioną? O tym właśnie w poniższej konferencji.


4 komentarze:

  1. SUPER, ZE MOŻNA NA BLOGU DZIELNE NIEWIASTY POSŁUCHAĆ OPIEKUNA DZIELNYVH NIEWIAST - O. PAWŁA. DLA TYCH KOBIET, KTÓRE ZNAJĄ DZIELNE NIEWIASTY TYLKO PRZEZ BLOGA MA TO DUŻE ZNACZENIE. KONFERENJI SŁUCHAM I TEŻ POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki...:) aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tę piękną konferencję. Kolejny raz wsłuchuję się w słowa wypowiadane przez Ojca Pawła. Jak mi jest trudno to wszystko zastosować w moim życiu. Jeszcze nie jestem dzielna... E

      Usuń
  3. Bardzo, bardzo, bardzo, dziękuję za tą konferencje o. Pawłowi i wszystkim innym osobom dzięki, którym ona zaistniała w sieci. Niech Pan błogosławi i strzeże!! .......moje kochane Krosno....czasem jeszcze wracam do wspomnień z tamtego miasta....:)

    OdpowiedzUsuń