poniedziałek, 24 lutego 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Już w najbliższą środę (26 lutego) Dzielne Niewiasty ponownie będą gromadzić się przed ikoną Matki Bożej Nieustającej Pomocy i powierzać Jej delikatnemu kobiecemu sercu wszystkie nasze sprawy, trudności i radości.

Powierzam Waszej modlitwie cały ruch Dzielnych Niewiast, wszystkie kobiety uczestniczące w comiesięcznych spotkaniach oraz osoby odpowiedzialne za organizację i przebieg spotkań DN.
Proszę o modlitwę za kapłanów, którzy sprawują duchowa opieką na tym ruchem oraz za Czytelników bloga Dzielne Niewiasty.
Matko Boża Nieustającej Pomocy, módl się za nami!

18 komentarzy:

  1. Szczególnie polecam modlitwie jedną z Dzielnych Niewiast - Anię, która miała pożar mieszkania. Jest to powód dla którego musiała zrezygnować z sobotniego spotkania. Otoczmy Anię modlitewnym wsparciem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maryi polecam także Elę Z., za którą tym miesiącu szczególnie się modlę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maryjo oddaje pod Twoja opiekę Julię i proszę dla Niej o uzdrowienie duszy i ciała. Polecam także Tobie, moich rodziców, tych z którymi pracuję, Dawida, Justynę, s.Urszulę, Ewę, Alicję,o.Pawła,o.Piotra, wszystkie DN i tych którzy polecają się moim modlitwom i którym obiecałam modlitwę. Maryjo uwalniaj od alkoholu Andrzeja, Marka, Jerzego i mojego brata.
    Matko łaski Bożej módl się za nami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Mamo. Proszę w intencji Ani, która przeżywa stan opętania, za wiele osób chorych, które prosiły o modlitwę, za mojego tatę, który w piatek skończy 86 lat, o radość w sercu bez względu na naszą sytuację życiową i nieustanną opiekę w codzienności oraz o owocne spotkanie DN w sobotę i łaskę wyzwolenia z obsesyjnych myśli na temat relacji, która już nie istnieje. Dzieki Maryjo, za dotychczasowe wstawiennictwo!:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Nieustającej Pomocy módl się za nami, miej w swej opiece, prowadź, osłaniaj nas i nasze rodziny
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maryjo, proszę o szczęśliwy przebieg operacji, by wszystko było dobrze, dar zdrowia dla mojej mamy, która już w ten czwartek idzie do szpitala.

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę dla siebie o uzdrowienie zranień, bolesnych wspomnień, trudnych emocji i relacji rodzinnych, powierzam Ci Maryjo moje małżeństwo, ale także zranioną historię mego życia w której spotkałam Jezusa, daj rozeznać Wolę Bożą w codzienności, żyć w przyjaźni z Jezusem i usłyszeć Jego głos, co uczynić by przerwać ten smutek i zniechęcenie związany z trudnymi relacjami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maryjo, proszę w intencji Pauliny, o szczęśliwy przebieg operacji i szybki powrót do zdrowia. Monika

    OdpowiedzUsuń
  9. Maryjo przepraszam za wszystko, proszę uproś zabranie krzyża, który noszę... proszę w intencjach Bogu wiadomych

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boża dziękuję Ci za otrzymane łaski, proszę miej w opiece naszą rodzinę pomóż szczęśliwie rozwiązać trudne sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Maryjo, proszę Cię czuwaj nad nami, gdy wiary zaczyna brakować, a nadzieja słabnie. Proszę nie zostawiaj nas i opiekuj się naszą rodziną .

    OdpowiedzUsuń
  12. Maryjo, proszę Cie za Elą i jej najbliższymi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Maryjo dziękuję za wszystko co mnie spotyka w życiu. Naucz mnie przyjmować cierpienia dnia codziennego, żebym umiała być coraz bliżej Twojego Syna. Prowadź mnie, kieruj mną , pomóż mi przyjąć męża takim jaki jest. Pomóż mi otworzyć się na dobro, które czyni mój mąż, a zamknąć na zło czynione przez niego. Maryjo proszę o uzdrowienie mojego serca ze złych wspomnień, zranień i emocji.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Maryjo Tobie polecam kapłanów, których spotkałam na drodze mojego uzdrowienia - ks. Andrzeja, ks. Piotra, ks. Piotra, ojca Pawła. Miej ich w Swojej opiece.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko Nieustającej Pomocy, dziękuję za wszystkie łaski którymi nas obdarzasz, te widzialne i te których nie zauważamy,
    Proszę o uzdrowienie relacji w rodzinie, zgodę i zrozumienie niektórych trudnych spraw, Matko ulecz rany moich najbliższych, prowadź w dorosłe życie, daj rozeznanie i wolę walki do dobrego,
    Matko jeżeli możesz proszę o fizyczne uzdrowienie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Maryjo, Matko kochana, prowadź i wspieraj w decyzjach zawodowych i prywatnych dotyczących naszej córeczki i jej edukacji. Ania A.

    OdpowiedzUsuń
  17. Maryjo, proszę o radość i światełko nadziei, o uzdrowienie niewidocznych dla oczu ran, o mądre decyzje i pragnienia odnośnie przyszłości, o rozwijanie głębokich i wartościowych relacji, o łaskę przebaczenia...O Dzielne Niewiasty i marcowe spotkanie. E.

    OdpowiedzUsuń