sobota, 6 lipca 2013

Modlitwa na 57 649 serc! - Stadion Narodowy

Na Stadionie Narodowym w Warszawie trwa modlitwa o uwolnienie i uzdrowienie, prowadzona przez ugandyjskiego kapłana o. Johna Bashoborę. Uczestniczy w niej prawie 60 tysięcy ludzi. Rekolekcje przebiegają pod hasłem: „Jezus zbawia, każdy, kto w Niego wierzy, na pewno nie zostanie zawiedziony" (por. 1P 2, 6).
Relację z tego niezwykłego wydarzenia można przeczytać/odsłuchać na TUTAJ oraz TUTAJ.
Transmisja na żywo także TUTAJ.
Zachęcam również do przeczytania artykułów na ekai.pl
Każda Msza św. jest czasem uzdrowienia
oraz Uzdrowienie to powrót do Boga.


3 komentarze:

  1. Zachęcam do zaglądania na Dobre Media, ponieważ są retransmisje:)
    http://dobremedia.org/
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam uczestniczką tego spotkania.Bardzo się cieszyłam, że Jezus był uwielbiany, że ja sama mogłam się uczyć uwielbiać Go, ufać Mu i mówić do Niego. Wiara rodzi się ze słuchania dlatego bardzo sobie cenię to wszystko co było głoszone na stadionie. Ludzie naprawdę słuchali, było wiele momentów kiedy panowała wielka cisza, zasłuchanie w Boże Słowo i modlitwa. Pan działał, leczył, uwalniał od zła, dawał nadzieję. Mnie osobiście umocnił w zawierzeniu się Jemu, pomógł zrozumieć, że uwielbienie Boga mnie też uszczęśliwia.
    Podaruj nam Panie swojego Ducha abyśmy Ciebie uwielbiali codziennie!
    Rita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Rito za te słowa.
      Polecam się modlitwie.

      Usuń