niedziela, 6 kwietnia 2014

O potrzebie miłości, mechanizmach obronnych i perfekcjoniźmie, który zabiera nam oddech

"Ja fałszywe" - kolejny filmik Moniki i Marcina Gajdów z serii "Stawanie się sobą" na 2ryby.pl



Monika i Marcin Gajdowie- małżeństwo spełnione, rodzice czwórki dzieci i zapaleni terapeuci. Ze swojego rodzinnego Bolechowa na Pomorzu Zachodnim, wyruszają co jakiś czas w Polskę, by prowadzić liczne wykłady, konferencje i terapie dla małżeństw. Swoje doświadczenie rodzicielskie dzielą z choćby poprzez liczne publikacje. Do tej pory wydali: Rodzice w akcji, Rozwój. Jak współpracować z łaską czy Wprowadzenie do modlitwy kontemplacyjnej.

2 komentarze:

  1. Potrzeba miłości jest zawsze, każdy z nas chce być kochany, i nieważne jest to, ile masz lat...
    Chciałam podzielić się z Wami krótkim opowiadaniem B.Ferrero, które bardzo mi się podoba i polecam go...Wszystkim.

    „Pewna młoda para weszła do największego sklepu z zabawkami w całym mieście.
    Mężczyzna i kobieta długo oglądali kolorowe zabawki ułożone na półkach, uczepione pod sufitem, radośnie rozłożone na krzesłach.
    Były tam płaczące i śmiejące się lalki, gry elektroniczne, małe kuchenki, w których można było upiec pizzę i ciasto.
    Klienci jednak nie mogli się zdecydować i poprosili o radę sprzedawczynię.
    - Widzi pani – rzekła kobieta – mamy małą córeczkę, lecz bardzo często przebywamy poza domem, zarówno w dzień, jak i wieczorem.
    - Zauważyliśmy, że dziewczynka rzadko się uśmiecha – dodał mężczyzna.
    - Chcielibyśmy kupić coś, co uczyniłoby ją szczęśliwą – podjęła kobieta – nawet wtedy, gdy nie ma nas w domu… Coś co sprawiłoby jej radość, kiedy jest sama.
    - Przykro mi – uśmiechnęła się sprzedawczyni – ale my nie sprzedajemy rodziców”.

    W moim życiu nie brakowało mi niczego, miałam wszystko - przynajmniej tak mi się wydawało , ale... jednak czegoś zabrakło...
    aga ;)



    OdpowiedzUsuń