wtorek, 10 grudnia 2013

Strona "Mniszka" już działa...

Wreszcie udało mi się nakłonić moją siostrę Klaudię do założenia strony internetowej sklepu zielarsko-medycznego, który prowadzi od kilku lat w Tarnowie. Sklep nazywa się "Mniszek", a strona: www.mniszektarnow.pl Strona póki co jest w powijaczkach, ale mam nadzieję, że będzie się fajnie rozwijała.

Zapraszam do zaglądnięcia i podawania sugestii tematycznych.
Niektóre wpisy z "Kącika zdrowia" Dzielnych Niewiast były opracowywane przez Klaudię. Pozostałe powstawały w ścisłej konsultacji z Nią. Ciesze się, ze Jej duża widza i doświadczenie z tego zakresu zostaną wykorzystane także w taki sposób. Dziekuję tym Dzielnym Niewiastom, które także nakłaniały Klaudię do tej decyzji. To także miało dla Niej ogromne znaczenie.







2 komentarze:

  1. Super! Byłam jedną z tych, którym zależało aby asortyment sklepu był zaprezentowany w całości;) Kilka razy już kupiłam w Mniszku i wszytko jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda:) Klaudia tak szybko i sprawnie wysłała mi zamówienie, że jej napisałam, że mogłaby prowadzić sklep internetowy;) To ważne, ponieważ wbrew pozorom nawet duże sklepy internetowe mają nieraz problemy z wysyłką czy dobrym zabezpieczeniem towaru. MZ

    OdpowiedzUsuń