poniedziałek, 18 lutego 2013

Bierny, mierny, ale wierny. Czy to wystarczy?

Wysłuchałam dziś kolejnej konferencji ks. Piotra Pawlukiewicza pt. "Bierny, mierny, ale wierny. Czy to wystarczy?" Super! Bardzo mi się podoba. Zarówno treści, które porusza, jak i sposób w jaki je przekazuje. Niby mówi o oczywistych sprawach, ale jednak rzuca na nie jakieś nowe spojrzenie. Motywuje, mobilizuje, daje do myślenia. I dobrze... Potrzebna jest godzinka na wysłuchanie. Ale warto ją znaleźć.

"Chrześcijaństwo jest dla wariatów, którzy chcą żyć wiecznie", "my chcemy za mało, dlatego nie możemy się z Panem Bogiem dogadać", "Pan Bóg nie umie dawać mało"...




3 komentarze:

  1. No niezły On jest............

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu, fundujesz mi powrót do młodzieńczych lat, bo wówczas dużo słuchałam ks. Pawlukiewicza etc.:) Warto wrócić do pewnych treści na nowo, zwłaszcza, że to nagranie dość świeże:) Przyznam, że ostatnio dużo słucham nagrań ks.Stryczka z Wiosny i o.Szustaka - i dzieją się dobre rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne :) słuchałam ks.Piotra po raz pierwszy, dzięki Alu za tę możliwość . otwarty, mierzy się z trudnymi rzeczami z poczuciem humoru, nie usprawiedliwia i nie oskarża, i pokazuje co jest najważniejsze - pragnienia i Miłość!
    MR

    OdpowiedzUsuń