czwartek, 21 marca 2013

Imieniny Klaudii W.

Wczoraj moja siostra Klaudia (nasza Dzielna 'trzymająca kasę') obchodziła Imieniny. Dzisiaj z mężem świętują 15-sta rocznicę ślubu. Spodziewają się też dzidziusia, który narodzi się w lipcu.

Modlę się za Nich codziennie.
By Bóg błogosławił, chronił, napełniał pokojem i miłością.
I polecam Waszej modlitwie.
Msza św. w intencji Klaudii zostanie odprawiona 6 kwietnia w klasztorze Ojców Redemptorystów Krakowie.

Klaudii dedykuję:

"Kiedy Cię nie ma - to jakby nagle zabrakło w moim życiu muzyki.
Kiedy Cię nie ma - to czas mnie straszy, że przeminę, że będę chwilą.
Kiedy Cię nie ma - to jakby niebo miało się rozstać na zawsze ze słońcem.
Kiedy Cię nie ma - dosyć mam wszystkiego i pragnę stąd na zawsze odejść.
Jak mam wyśpiewać, jak mam dziękować, jak wytłumaczyć, że bez Ciebie mnie nie ma.
Przytulam do Ciebie moją miłość i wdzięczność mą w modlitwę zamieniam..."

4 komentarze:

  1. "Niech Cię Pan błogosławi i strzeże" Klaudia, wszystkiego najlepszego!!!
    A Twoje Maleństwo i Ciebie, tak jak moją bratową Monikę oraz Ulę i Gosię i ich Maluszki polecam co dzień opiece św. Gerarda, bo to bardzo troskliwy opiekun matek, sprawdzony :)!!! MR

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudio! Przede wszystkim chcę podziękować za twą wielką, nieocenioną pomoc Dzielnym Niewiastą. Miłości i wszelkiego dobra Tobie i aby twoje małżeństwo i rodzina otrzymywało co dzień wiele łask od Pana. Niech malusieńka dziecinka rośnie zdrowa! Pozdrowienia też dla twojej córeczki z którą się wygłupiałam na sylwestrze ;-)

    dddak

    Prezencik:

    *********************
    (Syr 26, 13,16-18)

    Wdzięk żony rozwesela jej męża,
    a mądrość jej orzeźwia jego kości...
    Jak słońce wschodzące na wysokościach Pana,
    tak piękność dobrej kobiety między ozdobami jej domu.
    Jak światło błyszczące na świętym świeczniku,
    tak piękność oblicza na ciele dobrze zbudowanym.
    Jak kolumny złote na podstawach srebrnych,
    tak piękne nogi na kształtnych stopach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dni pełnego szczęścia w perfekcyjnych dawkach, które dadzą Ci radosne poczucie, że życie uśmiecha się do Ciebie, obejmuje Cię i przygarnia, ponieważ jesteś kimś specjalnym. Dni Pokoju, Szczęśliwości i Radości. Błogosławieństwa Bożego na każdy dzień i każdą sprawę, z którą się borykasz.
    Kochana Klaudio dla Ciebie, Twojej rodziny i Dzieciątka, które nosisz wszystkiego, co najwspanialsze życzy Monika M

    OdpowiedzUsuń
  4. Klaudio- wszelkiej pomyslnosci dla calej Twojej rodziny!

    OdpowiedzUsuń