poniedziałek, 3 marca 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

"Jeśli masz chwile smutne w swym życiu, powierz się Matce. Kiedy rozpacz rozdziera twe serce, ofiaruj się Jej...".

W środowe popołudnie, jak co tydzień, Dzielne Niewiasty w różnych częściach Polski (a także poza jej granicami) będą gromadzić się przed ikoną Matki Bożej Nieustającej Pomocy, by modlić się za dzieło DN, za uczestniczki comiesięcznych spotkań, za ojców opiekunów i wszystkich Czytelników bloga. Maryja, najpiękniejsza z niewiast zna nasze serca i wie co się w nich dzieje. Przytula nas mocno i wskazuje najlepszą z dróg. Pragniemy Jej słuchać.



23 komentarze:

  1. Kochana Matko Dziękuję za wysłuchane prośby. Proszę w intencji sprawy sądowej 10. 03. 2014r.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o pokój na Ukrainie i na świecie.
    Polecam Twojej opiece Maryjo moich rodziców.
    Powierzam dzieło Dzielnych Niewiast.
    Prowadź.

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Nieustającej Pomocy, proszę o pomoc w dobrym zakończeniu bardzo trudnej sprawy. Powierzam Ci mojego siostrzeńca, proszę, prowadź go i chroń od zła. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryjo oddaję pod Twoją opiekę wszystkich uzależnionych od alkoholu, uzdrawiaj ich dusze i ciała, szczególnie polecam Ci mojego brata.
    Powierzam też tych, którzy modlą się za mnie.
    Dziękuję za wszystkie otrzymane łaski.
    "Maryjo ja własnymi siłami niczego nie dokonam.
    Ty zaś wszystko możesz, co jest wolą Twego Syna
    i zawsze zwyciężasz."

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Boża proszę za Jagodę, która oczekuje na poważną operację. Bądź z nią i wspieraj MG

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Mamo, proszę w intencji ciężko chorej Wandy, o pokojowe rozwiązanie sytuacji na Ukrainie, za Violę i jej męża Michała oraz za Urszulę, za które modlę się w ramach modlitwy wstawienniczej DN, za dzieło DN i wszystkich, którzy trudzą się przy nim, o siły do przeżycia kolejnego trudnego tygodnia w pracy zawodowej dla mnie i innych utrudzonych. Dziękuję, Mamo, że zawsze jesteś ze mną!:-) PS Ja jestem przed MBNP często we środę rano:-) U nas ta nowenna jest podczas Mszy św. o 8.

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Boża Cudowna Lekarko w chorobach weż w swą opiękę Bożenkę , Bernadkę, Wojtka, Bożenę, mojego Tatę i mnie wyprowadź z ciężkiej choroby ciała i duszy, uzdrawiaj, prowadź. O.Piotra proszę uzdrów. Matko oddaję Ci mój strach o przyszłość, problemy w pracy i z pracą, moją samotność, moje pragnienia , wolę , moje "wszystko " i każdego człowieka na mojej drodze
    A,

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Boża Nieustającej Pomocy dziękuję Ci za Twoją Matczyną opiekę na nami.
    Proszę Cię dziś w intencji Wioli i Agatki, które oczekują potomstwa, wspieraj je i prowadź.
    Polecam Ci mojego Brata Antoniego prosząc o zdrowie i szybką datę operacji. Dla siebie proszę o szczęśliwe zakończenie sprawy sądowej, o dobre przeżycie Wielkiego Postu. Polecam Ci dzieło Dzielnych Niewiast, Alicję, Ojca Pawła, proszę o zdrowie dla Ojca Piotra.
    Matko Boża opiekuj się nami i prowadź nas do Swego Syna.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę Cię o pokój na świecie.
    Proszę o błogosławieństwo Boże dla mojej rodziny i światło Ducha Świętego w podejmowanych decyzjach. R.

    OdpowiedzUsuń
  10. Maryjo, proszę o opiekę nad nad Elą i jej najbliższymi. Proszę o Dary Ducha Sw. dla Eli i Rafała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Boża, proszę o szczęśliwe rozwiązanie trudnych spraw rodzinnych. Wspieraj proszę moich rodziców i siostrę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko kochana - uchroń nas przed kryzysem zbrojnym. Nie dopuść do konfilku i zagrożenia naszego kraju.
    Polecam Tobie moją rodzinę, prosząc o potrzebne łaski i światło Ducha Św., szczególnie w sprawie związanej z edukacją szkolną mojej córeczki.
    Ania A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko Boża Nieustającej Pomocy proszę pomóż szczęśliwie zakończyć trudne sprawy,prowadź i wspieraj nas, miej w opiece moją siostrę, rodziców wypraszaj potrzebne łaski.Proszę także o pokojowe rozwiązanie konfliktu na Ukrainie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę Cię Maryjo, w moich trudnych sprawach małżeńskich, duchowych, emocjonalnych i osobistych, proszę o dobre przeżycie Wielkiego Postu, prawdziwy żal i pokutę, które oczyszczą i wyzwolą, i przerwanie fałszywego użalania się nad jakimiś grzechami dawno co popełnionymi, proszę o doświadczenie Bożej Miłości nawet gdy wydaje mi się, że coś w moim życiu się pokomplikowało. Również proszę o pokój na Ukrainie, o pokojowe zażegnanie konfliktów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko Boża Królowo Pokoju, prosimy o pokój dla naszej Ojczyzny oraz Ukrainy i w całym świecie, a przede wszystkim w naszych sercach, rodzinach, sąsiedztwie, pracy
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mateńko ukochana, dziękuję za łaskę spowiedzi sw, proszę bądź pośród nas, pomóż być dobra matką, obdarz mnie pokora i cierpliwością,
    proszę o światło Ducha Świętego dla mojej córki, wspieraj Ją .
    Maryjo proszę mniej w opiece nasza Ojczyzna, uchroń przed wojna, Daj proszę pokój na Ukrainie, obudź sumienia sprawujących władzę.
    Matko proszę,jeżeli taka Twoja wola, przywróć mi zdrowie,

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam złożyć Matce Bożej Nieustającej Pomocy, cudownej Lekarce dziękczynienie jak i wszystkim z nas, które łączymy się we wspólnej modlitwie. Moja mama po operacji czuje się dobrze i już wychodzi dziś ze szpitala. Ufna modlitwa wspólnie zanoszona do Boga ma moc dokonywania uzdrowienia i wszystkie intencje wspólnie zanosimy do Maryji, także pamiętając o prośbie o zdrowie dla o. Piotra. Jestem w ufności głębokiej wobec Boga przez ręce Maryji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko, która tak wiernie, nieustannie służysz Twoją pomocą - naucz mnie tak nieustannie i wiernie trwać w modlitwie i pomóż mi odnaleźć dobrego kierownika duchowego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko proszę Cię o Twoje prowadzenie w tej relacji, proszę o pracę dla Janusza

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko Boża Uzdrowienie Chorych proszę o uzdrowienie międzypokoleniowe, oddaję Ci się od poczęcia po wieczność
    Twoja Córka
    A.

    OdpowiedzUsuń
  21. Matko Boża, Oblubienico Ducha Świętego powierzam Ci Sylwię, która będzie 26.03 przyjmować Sakrament Bierzmowania, jej całą rodzinę, prowadź, ocal.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę o zdrowie dla Dawida i potrzebne łaski dla Jego mamy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobę, która zostawia tu anonimowe komentarze, niedotyczące próśb nowennowych lecz je krytykujące, informuję że nie widzę powodu publikowania ich w tym miejscu ani polemizowania z nimi. Jeśli ma pani/pan dodatkowe uwagi/pytania, bardzo proszę ściągnąć przyłbicę "Anonimowy"i napisać na adres mailowy podany na blogu, podpisując się imieniem i nazwiskiem.

    OdpowiedzUsuń