środa, 26 marca 2014

Moja pani i ja

Dla wszystkich pań...
Z życzeniami uśmiechu.
Abyście poczuły wyjątkowo tej wiosny! 
Jak pięknieje w słońcu moja pani,
Gdy idziemy razem zespoleni –
Ona pełna wdzięku i uroku,
Ja kołysząc się leciutko w rytm jej kroków.
Ją otacza podziw i oklaski,
Ja zaś dumny, że dodaję blasku.
Wiem, że ze mną czuje się spełniona,
Kobiecością promiennie rozjaśniona…
A gdy czasem mnie dotyka czułym gestem,
Dreszcz radości mnie przenika, że z nią jestem…!
Nie oddałbym swego miejsca za nic
Ja – kapelusz na głowie mej pani.

11 komentarzy:

  1. Ja się uśmiechnęłam;) Super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiech zagościł na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. i właśnie między innymi dlatego ten blog jest niesamowity, rozpieszczasz nas Alicjo:) Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety, muszę przyznać , że ... Monika ma rację ;)
    aga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zaskakujące zakończenie i sympatyczne.A już myślałam, że to jakiś pan jest tak szczęsliwy u boku swej pani.Czyjego autorstwa jest ten miły wierszyk? Grażyna R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem Grażynko kto go napisał. Sama go otrzymałam mailem od koleżanki. Tak bardzo mnie ujął, że chciałam się nim z Wami podzielić;)

      Usuń
  6. zaskakujące zakończenie i sympatyczne.A już myślałam, że to jakiś pan jest tak szczęsliwy u boku swej pani.Czyjego autorstwa jest ten miły wierszyk? Grażyna R.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, czuję się zaszczycona, ze nazywasz mnie swoją koleżanką, Alu;-) Spytałam czyjego autorstwa jest ten wiersz i czekam na odpowiedź. Jak tylko ją poznam podzielę się nią z Wami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, Twoja skromność jest rozbrajająca;)
      Czekamy zatem na wieści o tym, kto się chowa za strofami tego wiersza;)

      Usuń
  8. zaskakujące zakończenie i sympatyczne.A już myślałam, że to jakiś pan jest tak szczęsliwy u boku swej pani.Czyjego autorstwa jest ten miły wierszyk? Grażyna R.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny, sympatyczny, pogodny:). W sam raz na poranek:). Ania A.

    OdpowiedzUsuń