środa, 17 października 2012

Modlitwa Różańcowa

Dzisiaj Danusia Z. przesłała takie ogłoszenie: 
"Zapraszam do Grupy Różańca Żywego, którą się opiekuję pod wstawiennictwem mojej ukochanej św. S.Faustyny.
Modlimy się codziennie jedną dziesiątkę różańca indywidualnie, a spotykamy się w każdą drugą niedzielę na wspólnej modlitwie w Kościele przy Reformackiej. Modlitwa ta ma ogromną moc wstawiennicza, której już sama doświadczam.
Zostało jeszcze kilka miejsc - więc zapraszam".

Dobrego dnia dla wszystkich Dzielnych!

2 komentarze:

  1. Piękne inicjatywy modlitwy różańcowej, które polecam to Jasnogórska Rodzina Różańcowa oraz Krucjata Różańcowa za Ojczyznę. W pierwszej jestem już 4 lata pod wpływem świadectwa życia i śmierci mojej śp.Babci. Babcia zmarła nagle 13 IX (dzień maryjny-jeszcze trwają nabożeństwa fatimskie)podczas modlitwy różańcowej w domu, ale ze wszystkimi sakramentami, ponieważ był to czas misji w mojej parafii. Po jej śmierci znalazłyśmy świadectwo jej przynależności do JRR jeszcze z lat młodości i przywileje z nim związane. Maryja naprawdę dotrzymuje swoich obietnic:)
    Krucjata Różańcowa za Ojczyznę jest związana z sytuacją w naszym kraju. Wymódlmy sobie Boże rządy, jak nasi bracia Węgrzy! MZ

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja, nawiązując do zaproszenia Danusi, chcę zaprosić również do Kościoła na Reformackiej na comiesięczne msze z modlitwą o uzdrowienie, które prowadzi znany charyzmatyk o. Józef Witko. W październiku już była, najbliższa 7.11.12. Poniżej wysyłam link do kalendarza. Msze są organizowane również w innych miastach i miasteczkach. Polecam też wiele jego publikacji. Może o niektórych napiszę innym razem.
    http://www.se.neteasy.pl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=108
    Pozdrawiam Was kochane Dzielne
    Monika M.

    OdpowiedzUsuń