wtorek, 27 stycznia 2015

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Z opóźnieniem zamieszczam ten cykliczny wpis, ale szczęśliwie zdążam przed środą. Polecam modlitwie wszystkie intencje, które w ostaniom tygodniu spłynęły mailowo (a było ich wyjątkowo dużo), szczególnie te, które dotyczą zdrowia dzieci i braku pracy. Zachęcam, by zamieszczać je w tej przestrzeni nowennowej, by inni także mogli się przyłączyć do modlitwy.

Proszę także o modlitwę za dzieło Dzielnych Niewiast, za osoby odpowiedzialne, za wszystkie uczestniczki comiesięcznych spotkań. W tym tygodniu szczególnie jej potrzebujemy, ponieważ w przyszły wrotek (3 lutego) będziemy brali udział w audycji "Rozmowy niedokończone", transmitowanej na żywo na antenie Telewizji Trwam (godz. 18:15) oraz Radia Maryja (godz. 18:15 oraz 21:30).
Matko Boża Nieustającej pomocy, módl się za nami.

11 komentarzy:

  1. Maryjo polecam Ci wszystkie dzieci nienarodzone, uproś odwagę dla ich rodziców, aby zostały pokochane i chronione przed złem. Szczególnie polecam Marlenę i Piotra i ich 6- miesięczne Maleństwo u którego wykryto wadę serca i guzy na główce - o odrzucenie myśli o aborcji i otwarcie na Boży plan.
    Duchu Święty przyjdź!
    M.W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Matuchno błagam Ci ę o łaskę pracy, stałej, dobrej pracy dla mnie i dla męża. Błagam i dziękuję, kocham Cię Maryjo. Magdalena.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mateńko proszę Cię o światło w rozstrzygnięciu sprawy spadkowej Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko Boża Tobie zawierzam czwartkowy egzamin, proszę miej mnie w Swej opiece i prowadź

    OdpowiedzUsuń
  5. Maryjo dziękuję za dzieło DN, za wysłuchiwanie naszych próśb,Matko Boża prowadź, wypraszaj potrzebne łaski nam, naszym rodzinom, O.Redemptorystom
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Boża proszę Cię o rozeznania stanu i powołania, o wypełnienie Bożego Planu w moim życiu. Tobie się Matko oddaję i całą moją rodzinę oraz każdego na mojej drodze życia, DN, wspólnoty w mojej parafii.
    An.

    OdpowiedzUsuń
  7. Maryjo pomóż,

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Boża Nieustającej Pomocy,dziękuję Ci za łaskę powrotu do zdrowia, polecam Ci mojego Brata aby się nie poddawał i podjął leczenie, o siłę i potrzebne łaski dla niego.
    Proszę o dobrą decyzję w ważnej sprawie dla Agaty i Maćka. Prowadź nas nasza najlepsza Matko do swojego Syna. Ela

    OdpowiedzUsuń
  9. Alu kochanie dzwoniłam do Ciebie kilka razy ale nie odbierasz, znalazłam nowennę, którą poleca papież Franciszek do Matki Bożej rozwiązującej węzły, supełki życia.poszukaj w necie może Cię zainteresuje...
    2.stosowałaś tę maskarę do pasemek ze sklepu twojej siostry fajna jest? jaka cena? to do pierwszego mycia? czy lepiej brać farbę? na moje włosy brąz będzie widoczny czy lepiej czarna? Edyta Źródło

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Maryjo za Twoją obecność w moim życiu i ciągłą opiekę

    OdpowiedzUsuń
  11. Maryja jest jak Niebo bo w Jej objeciach mòj Stwòrca i Odkupiciel <3 Ona jest najkròtszą Droga do Jezusa..

    OdpowiedzUsuń