poniedziałek, 5 maja 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Majówka dla kobiet 2014 zakończona. Odbywała się w miejscu szczególnym - Sanktuarium Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Krakowie na Podgórzu. Maryja od samego początku istnienia Dzielnych Niewiast (maj 2012) nieustannie nam towarzyszy. To Ona była inspiracją do powstania DN. Dzieło to wspiera kobietę w jej wieloaspektowym rozwoju - duchowym, emocjonalnym, umysłowym, estetycznym, fizycznym oraz dba o kobietę całościowo po to, by znała ona swoją wartość, piękno, godność i tożsamość. By miała odwagę pięknie żyć, wybierać piękne wartości i świadczyć w świecie jak wielkie rzeczy uczynił jej Pan;)

Na najbliższą środową nowennę zawierzam Maryi całe dzieło Dzielnych Niewiast, wszystkie uczestniczki comiesięcznych spotkań oraz Majówki 2014. Wszystkie niewiasty, które z różnych względów nie mogły w niej uczestniczyć. Powierzam Zgromadzenie Najświętszego Odkupiciela, a szczególnie o. Pawła Drobota. Módlmy się także za biskupa Grzegorz Rysia, który się z nami spotkał podczas majówki, obdarzył życzliwością i błogosławieństwem.
Modlimy się także w intencji wszystkich czytelników bloga.

21 komentarzy:

  1. Maryjo, Matko moja, proszę wysłuchaj moich próśb, abym już nie musiała iść na powtórna operację, oddaje Ci się ,
    dziękuję za zmiany w rodzinie, z Toba Matko wszystko jest możliwe, dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Za wszystkie Dzielne Niewiasty. Za ojców Redemptorystów. Boże błogosław.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maryjo powierzam Ci moje dzieci, a szczególnie Anię i jej męża Rafała, którzy ostatnio pobrali się, niech zapatrzeni w Ciebie i Św Józefa tworzą szczęśliwą rodzinę. Powierzam także mojego syna Andrzeja i jego żonę Dorotę , ich córeczkę Antosię i nowo poczęte dzieciątko. Powierzam też córkę Marysię z mężem Tomaszem oraz córkę Jolę. Opiekuj się nimi. Proszę też o potrzebne łaski dla mnie i mojego męża.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryjo powierzam Ci moich rodziców, rodzeństwo , mojego męża i synka. Powierzam Ci wszystkie sprawy i problemy jakie obecnie przeżywamy Edyta

    OdpowiedzUsuń
  5. Maryjo proszę o odwagę i ufność. I o pogodę ducha na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Boża proszę miej w opiece moich rodziców wspieraj ich i dodawaj sil błogosław

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Boża dziękuje za otrzymane łaski, proszę pomóż w rozwiązaniu trudnych spraw, w zdaniu egzaminu, proszę Cię także o dobrego męża. Tobie się zawierzam

    OdpowiedzUsuń
  8. Maryjo powierzam Ci moich bratanków obdarzaj ich swoją matczyna opieką niech wyrosną na mądrych odpowiedzialnych mężczyzn , obdarzaj potrzebnymi łaskami. Malgorzata Z

    OdpowiedzUsuń
  9. Maryjo polecam Ci Agnieszkę ,jej zdrowie bądź przy niej w tym trudnym czasie opiekuj się nią ,przytul mocno do Swego serca . Zawierzam Ci Mateczko siebie i swoje sprawy , naucz mnie miłości ,błogosław każdego dnia. Polecam również swoich rodziców dziękuję za Nich otocz Ich opieką i obdarz zdrowiem.Malgorzata .Z

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boża dziękuję za wysłuchanie moich próśb, Tobie sie powierzam , mojego tatę i całą rodzinę, chrześnikóww, DN i wszystkich, których stawiasz na mojej drodze, każdego, kto prosił o modlitwę lub za którego zobowiązałam się modlić, Prowadź Niepokalana Dziewico, proszę wypraszaj nam uzdrowienie dusz i ciał, chroń od złego, od wszelkich złych nawyków w mysleniu, mówieniu, działaniu. Proszę Mamo udalniaj do przebaczania, do nie chowania w sercu urazy, do wolności.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Maryjo Tobie oddaję to co w moim sercu ,proszę prowadź, wspieraj nie opuszczaj nas

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Boża proszę, uzdrów mnie z pesymizmu, stanów depresyjnych i ich przyczyn, prosze wypraszaj mi zaufanie do Pana Boga, abym zawierzyła, prosze o Mądrość, uzdrawiaj moja kobiecość. Ty wiesz co dla mnie najlepsze. Prowadź
    Twoja czcicielka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamusiu! Z okazji moich urodzi zawierzam Ci w sposób szczególny moje życie, a szczególnie problemy zdrowotne, które ostatnio się objawiły. Proszę o wsparcie moich bliskich, za ofiary lawiny błotnej w Afganistanie i za Łukasza z okazji jego urodzin. Dzięki za Twą czułą miłość, Mamusiu:-) Beata

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko proszę uwolnij mnie od kłopotów finansowych i wskaż drogę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Maryjo, proszę Cie o rozwiązanie trudnych spraw rodzinnych. Dziękuję za dotychczasowe łaski i wszystkie małe-wielkie cuda jakie miały miejsce ostatnio. Proszę bym nie straciła zaufania i wiary, że Bóg może wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Maryjo proszę Cię o Dary Ducha Świętego dla Eli i Rafała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Maryjo, proszę o cud!

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko Boża polecam Ci mojego tatę, jutro ma imieniny. Proszę wyproś mu potrzebe Łaski, pociesz, chróń od złego
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. Najświętsza Panienko wypraszaj potrzebne łaski i Dary Ducha Św. dla mojego syna maturzysty Szymona. Proszę też dla niego o łaskę nawrócenia i żywej prawdziwej wiary.
    Opiekuj się nami Maryjo.
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  20. Maryjo nasza Matko odaję Ci w opiekę Ci Bożenkę , jej rodzinę, Ty znasz jej problemy ratuj, pociesz Matko, uzdrawiaj
    A

    OdpowiedzUsuń
  21. Matko polecam Ci rekolekcje i ks. Skowrońskiego, wyproś u Ducha Świetego potrzebne dary i światło dla wszystkich uczestników, proszę Cie o obfite Łaski i owoce tych rekolekcji w naszym życiu
    A

    OdpowiedzUsuń